کد خبر: ۳۶۹۸۷۶
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
0
شرکت اپل قابلیت وقفه حذف نویز صدا را به ایرپاد پرو ۲ خود اضافه خواهد کرد.
حذف نویز صدا قابلیت جدید ایرپاد پرو ۲
ایرپاد پرو پیشرفته‌ترین هدفون بی‌سیم است که تاکنون از شرکت اپل ارائه شده است. این شرکت در حال آماده سازی قابلیت دیگری در AirPods Pro ۲ در ماه‌های آینده است.

به گزارش سایت gizmochina؛ شرکت اپل درخواست ثبت اختراع جدیدی را برای یک ویژگی در AirPods Pro، با عنوان وقفه در حذف نویز ثبت کرده که پیش بینی می‌شود این قابلیت باعث شفافیت خودکار صدا شود. با استفاده از ویژگی جدید، کاربران می‌توانند از قبل تعیین کنند که حذف نویز چه زمانی باید متوقف شود.

کاربران می‌توانند ایرپاد جدید اپل را طوری تنظیم کنند تا صدا و نویز دستگاه از طریق تشخیص صدا، کلمات محرک و دستورات شفاهی قطع شود. افزون بر این افراد می‌توانند برای ایرپاد خود مخاطبین پیش فرض انتخاب کنند تا در هنگام تماس با آن‌ها هدفون به حالت وقفه در بیاید. این قابلیت فقط به مخاطبین محدود نمی‌شود، زیرا در حق اختراع ذکر شده که دستگاه می‌تواند صدا‌های مهمی مانند آژیر پلیس یا آمبولانس یا هشدار‌های دود یا آتش را تشخیص دهد و این صدا‌ها همچنین می‌توانند به عنوان محرک برای تغییر حالت تنظیم شوند.

 ایرپاد پرو ۲ اپل

انتظار می‌رود که  ایرپاد پرو ۲ در پاییز سال آینده به همراه تعداد زیادی از محصولات اپل به بازار‌های جهانی عرضه شود. همچنین شایعاتی مبنی بر این‌که هدفون‌های TWS می‌توانند با طراحی اصلاح شده و همچنین ویژگی‌های جدید مرتبط با سلامت عرضه شوند، وجود دارد.

برچسب ها: بی سیم ، هدفون ، ایرپاد ، اپل ، قابلیت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: