کد خبر: ۳۶۹۹۷۳
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
0
قیمت لیر ترکیه امروز در بازار آزاد ارز ایران نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشت و هر لیر ترکیه امروز با قیمت ۲ هزار و ۸۰ تومان معامله می‌شود.
قیمت لیر ترکیه امروز ۶ بهمن ۱۴۰۰
مشکلات اقتصادی ترکیه با قطع گاز ایران بیشتر شد

ایران روز جمعه اعلام کرد که جریان گاز به ترکیه برقرار شده، اما ترکیه جریان گاز را بسیار کم و با فشار پایین اعلام کرده است.

بر اساس اطلاعیه شرکت توزیع برق ترکیه (TEIAS)، عرضه گاز از سوی ایران هنوز کاملا برقرار نشده که این امر باعث قطعی برق در صنایع بزرگ این کشور شده است.

دیلی‌صباح در گزارشی نوشت که بخش تولید صنعتی ترکیه از روز دوشنبه حداقل به مدت سه‌روز کاملا متوقف شده است. بیش از نیمی از برق ترکیه با استفاده از گاز طبیعی تولید می‌شود و توقف صادرات گاز ایران زمانی بوده که ترکیه واردات گاز خود را افزایش داده است. قیمت گاز در ترکیه به خاطر سقوط ارزش لیر بسیار بالا رفته است. خودروسازی رنو اعلام کرد که تولید کارخانه بورسا را به مدت ۱۵روز متوقف خواهد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: