کد خبر: ۳۶۹۹۸۸
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصلاح قانون تعاون در کمیسون اقتصادی مجلس مطرح است و فعالان این بخش می‌توانند با ارائه پیشنهاد‌ها این موضوع را پربارتر کنند.
اصلاح قانون تعاون در کمیسون اقتصادی مجلس مطرح است
از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست تخصصی توانمندی‌های تعاونی زنان در توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور که با حضور "انسیه خزعلی "معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد بر اهمیت بخش تعاون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

وی گفت: بهره مندی از تجارب زنان توانمند و انقلابی در سطح مدیرتی همواره مورد تاکید دولت سیزدهم و رئیس جمهور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوزه‌های بیمه‌ای و رفاهیات به دنبال امکانات ویژه‌ای برای مادران متناسب با تعداد فرزندان هستیم.

عبدالملکی افزود: با اصلاح روند، دریافت حقوق مادران شاغل باردار با تاخیر نخواهد بود بلکه حقوق به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

عبدالملکی تصریح کرد: خواهران، مادران و خانواده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

وی اضافه کرد: با ظهور دین مبین اسلام، نگاه ویژه‌ای به مقام بانوان در جهان شکل گرفت و انقلاب اسلامی نیز به نقش بانوان در جامعه تاکید فراوان داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر پیگیری موضوعات مرتبط با اشتغال، بیمه تامین اجتماعی بانوان جامعه و همچنین حضور بانوان در رده‌های بالای مدیریتی در وزارتخانه و نهاد‌های زیرمجموعه تاکید داریم.

در این نشست با حضور مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانوان برتر کارآفرین تعاونی‌های کشور تجلیل شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: