مدیرعامل بیمه میهن در پیام تبریک سیزدهمین سالگرد تأسیس این شرکت:
کد خبر: ۳۷۰۶۷۰
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
0
رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن در آستانه ۱۶ بهمن سالروز تأسیس این شرکت، با صدور پیامی سیزدهمین سالروز تأسیس را به سهامداران، بیمه گذاران، شبکه فروش و کارکنان این شرکت تبریک گفت.
بیمه میهن اکنون در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است
متن پیام به این شرح است:
همکاران ارجمند
سلام علیکم
شانزدهم بهمن ۱۳۸۷ یادآور تولد بیمه میهن در خانواده صنعت بیمه است که با ایام الله دهه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی مقارن گشته است.

بیمه میهن طی ۱۳ سالی که از تأسیس آن می‌گذرد، فراز و نشیب­های بسیاری را پشت سر گذاشته و اکنون در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است و ما اکنون در حالی سالروز تأسیس را پاس میداریم که این شرکت به فضل الهی و با تلاش مسئولان و دست اندرکاران، گام‌های مؤثری در حل مشکلات و ساماندهی امور برداشته و به نتایج ملموسی دست یافته که حاصل آن شفافیت در صورت­های مالی، بروز شدن پرداخت خسارت‌ها و معوقات و دستیابی به سطح توانگری مالی مناسب برای سومین سال متوالی است.

بی شک بیمه میهن با در اختیار داشتن سرمایه‌های عظیم و بهره مندی از نیرو‌های انسانی کارآمد و مجرب، می‌تواند برای تداوم و اعتلای قابلیت­‌های خود در عرصه­‌های بیمه گری حضوری فعال داشته باشد و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. طبعاً موفقیت در بازار پر رقابت موجود، مستلزم فراهم ساختن ساز وکار‌های لازم از قبیل افزایش قابلیت­ها، ایده پردازی، استفاده بهینه از فناوری­های نو و تلاش همگانی و همراهی مستمر در احیای برند و دستیابی شرکت به جایگاه واقعی خود خواهد بود.

برای تحقق این امور، نیازمند اتکاء هر چه بیشتر به سه خصلت صبر، اخلاق و عزم راسخ برای پیشبرد امور شرکت هستیم و قطعاً این خصایص محور عملکرد و مراودات درون سازمانی بوده و رعایت آن‌ها برای حفظ و جذب بیمه گذاران متعهد و فراهم کردن شرایط جدید خدمتی به منظور تحقق تأمین و امنیت در راستای حفظ سرمایه‌های ملی، رسالت پیش روی ماست.

معتقدم که رشد و اعتلای بیمه میهن در سایه الطاف الهی و با داشتن نیروی انسانی متعهد، خدوم و توانمند در پرتو دانش و تخصص هیأت مدیره بصیر امکان پذیر است و امیدوارم در طلیعه چهاردهمین سال فعالیت، با تلاش مضاعف و با وحدت و انسجام بیشتر بتوانیم با نوآوری و بهره گیری از ایده­ها و فناوری­های نوین ضمن تحقق چشم انداز و اهداف راهبردی بیمه میهن، همچنان به سهم خود در راستای تحقق جهش تولید و توسعه و آبادانی کشور گام برداریم.

اینجانب فرارسیدن سالروز تأسیس بیمه میهن را به سهامداران ارجمند، بیمه گذاران گرامی و همچنین کارکنان و نمایندگان تلاشگر که از مهم‌ترین سرمایه‌های شرکت هستند، تبریک عرض می‌کنم. امید است با عزمی راسخ، اندیشه­ای خلاق و پایبندی به مشتری مداری بتوانیم با الطاف خداوند متعال بیش از پیش در مسیر خدمتگزاری و تحقق اهداف گام برداریم و آینده‌ای درخشان و تاریخی برای میهن عزیزمان رقم بزنیم. ان شاءالله...

رسول آریان پور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: