کد خبر: ۳۷۰۷۰۲
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
0

8 نکته آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان در ایران

  1. یک برنامه نوشتن ایجاد کنید:

مهم است که اهداف داشته باشید تا بتوانید پیشرفت خود را دنبال کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. ایجاد یک برنامه هفتگی، ماهانه یا حتی روزانه به شما کمک می کند تا خود را پاسخگو نگه دارید و همچنین ساختاری برای تکمیل وظایف ایجاد کنید. با نوشتن هر روز شروع کنید. ممکن است این یک کار دلهره آور به نظر برسد، اما اگر کم شروع کنید، می توانید به تدریج هدف نوشتن روزانه خود را افزایش دهید. مطمئن شوید که نه تنها اهدافی را تعیین می کنید، بلکه گام های عملی برای دستیابی به آنها نیز ایجاد می کنید! گرفتن بورس تحصیلی

  1. به جامعه نویسندگان بپیوندید:

بازخورد و ویرایش همتا بهترین راه برای ارزیابی مهارت های نوشتاری شماست. در یک جامعه آنلاین از نویسندگان شرکت کنید، از سایر ویرایشگران درباره متن خود بازخورد دریافت کنید و نظرات خود را در مورد کارهای دیگران به اشتراک بگذارید. انجمن‌های رسانه‌های اجتماعی زیادی وجود دارند که می‌توانید به آنها بپیوندید، مانند گروه‌های فیس‌بوک یا انجمن‌هایی که در آن افراد داستان‌ها و شعرهای خود را به اشتراک می‌گذارند - فقط کافی است به صورت آنلاین جستجو کنید تا جامعه‌ای را پیدا کنید که مناسب شماست. شما چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد! اگر از به اشتراک گذاشتن کار خود با غریبه ها خجالتی هستید، ابتدا آن را به دوست نزدیک خود نشان دهید. نظرات آنها را در نظر بگیرید، اما مطمئن شوید که آنها انتقاد سازنده دارند.

  1. در یک دوره آنلاین شرکت کنید:

گذراندن دوره ها راه عالی دیگری برای یادگیری سریع زبان انگلیسی است. در حال حاضر بسیاری از کالج‌ها سخنرانی‌های رایگان را از طریق MOOC (دوره‌های آنلاین باز گسترده) ارائه می‌کنند که فرصت‌هایی را برای یادگیری در مورد موضوعات مختلف فراهم می‌کند. این منابع آموزشی می توانند به شما در مورد گرامر و سبک و همچنین نحوه بهبود مهارت های نوشتاری خود به طور کلی آموزش دهند. همچنین می‌توانید دوره‌ای را انتخاب کنید که در نوع خاصی از نوشتن تخصص دارد - تجاری، دانشگاهی، داستانی، و غیره. همچنین ایده خوبی خواهد بود که کلاس ها را ضبط کنید تا بتوانید هر زمان که خواستید دوباره آنها را تماشا کنید. می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند Movavi Screen Recorder استفاده کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید از این ویدیوهای ضبط شده به صورت تجاری استفاده کنید و آنها را به صورت آنلاین آپلود کنید، حتی با ذکر منبع.

  1. نوشتن انواع متون را تمرین کنید:

فقط به مقاله ها و گزارش ها اکتفا نکنید - ژانرهای مختلف نوشتن را امتحان کنید و با وبلاگ ها، مقاله ها، داستان ها، شعرها و غیره آزمایش کنید. ایجاد قطعات تخیلی کوتاه هم برای تخیل و هم برای مهارت نوشتن شگفت انگیز است. شما می توانید به روش های مختلف تمرین کنید. به عنوان مثال: داستانی بنویسید که چگونه می توانید از آخرالزمان جان سالم به در ببرید یا شخصیت های مختلفی بسازید که شامل دیالوگ می شود تا ببینید آیا واقعی به نظر می رسند یا خیر. اگر مطمئن نیستید داستان نویسی را از کجا شروع کنید، سعی کنید نویسندگانی مانند ادگار آلن پو و ژول ورن را بخوانید یا کتاب هایی را که در ژانرهای فانتزی یا معمایی نوشته شده اند بخوانید.

  1. از دستورات نوشتن استفاده کنید:

اگر در تلاش برای ارائه ایده هستید، سعی کنید از دستورات نوشتن استفاده کنید. اعلان نوشتن جمله یا موضوعی است که به شما کمک می کند الهام بگیرید و خلاقیت خود را به جریان بیاندازید. آنها دستورالعمل های مفیدی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند در مورد هر چیزی بنویسید، از این که چرا یک نفر باید بیشتر بازیافت کند تا اینکه اگر یک میلیون دلار در خیابان پیدا کنید چه کاری انجام می دهید. درخواست‌ها همچنین می‌توانند به بهبود خلاقیت شما کمک کنند، زیرا موضوعی را برای بررسی عمیق در اختیار شما قرار می‌دهند.

  1. یک معلم خصوصی پیدا کنید:

اگر زمان زیادی برای بهبود مهارت‌های نوشتاری انگلیسی خود ندارید، اما همچنان می‌خواهید بهترین نتایج ممکن را از یک منبع معتبر دریافت کنید، استخدام یک معلم خصوصی چیزی است که به آن نیاز دارید. معلمان می توانند درس های شخصی سازی شده ای ارائه دهند که بر دستور زبان و سبک و همچنین درک مطلب و مهارت های شنیداری تمرکز دارد. علاوه بر این، آنها به شما کمک می کنند تا اشتباهات املایی را تصحیح کنید، اشتباهات ساختار جمله را شناسایی کنید و تغییراتی را در انتخاب کلمه پیشنهاد کنید - همه اینها کیفیت کلی نوشتار را بهبود می بخشد. یک راه خوب برای یافتن مربیان برای این نوع کار، بررسی پلتفرم هایی مانند Upwork یا Preply است که معلمان و دانش آموزان را از نقاط مختلف جهان به هم متصل می کند.

  1. راهنمای سبک های مختلف را مطالعه کنید:

راهنماهای سبک نوشتاری مختلفی وجود دارد که می توانید برای بهبود دانش گرامر خود از آنها پیروی کنید. یک راهنمای جامع، مانند کتاب راهنمای سبک شیکاگو، راهی عالی برای یادگیری قوانین مربوط به نقطه گذاری، حروف بزرگ و غیره است. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که در مورد پیروی از یک راهنمای سبک خاص، هیچ پاسخ «درست» یا «نادرستی» وجود ندارد - همه اینها به آنچه ناشر ترجیح می دهد بستگی دارد. اگر می‌خواهید نویسنده‌ای مستقل باشید، انتخاب یک راهنما و پایبندی به آن، زندگی شما را از نظر ثبات آسان‌تر می‌کند.

  1. تفاوت های زبان نوشتاری و گفتاری را بیاموزید:

هنگام نوشتن، مهم است که به یاد داشته باشید که متن شما توسط افراد دیگر خوانده می شود. این بدان معنی است که شما باید از دستور زبان استاندارد استفاده کنید و از زبان عامیانه یا غیر رسمی خودداری کنید. با این حال، زمانی که صحبت می کنید، می توانید از زبان روزمره استفاده کنید زیرا شخصی که به شما گوش می دهد، زمینه را درک می کند. ایده خوبی است که تفاوت های بین نوشتاری و گفتاری انگلیسی را یاد بگیرید تا نوشتار شما طبیعی به نظر برسد. بورسیه تحصیلی آلمان

8 نکته آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان در ایران

گفتار نهایی:

بنابراین شما آن را دارید - 13 روش موثر برای بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی! تعیین اهداف، شرکت در جوامع آنلاین، گذراندن دوره‌ها، تمرین نوشتن – همگی روش‌های عالی برای بهتر بیان افکار خود بر روی کاغذ یا سند Word هستند. این نکات به شما کمک می کند هم گرامر و هم واژگان خاص صنایع خاصی مانند فناوری، بازاریابی یا حتی پزشکی را بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید که به طور منظم تمرین کنید و از آن لذت ببرید - در نهایت، نوشتن باید لذت بخش باشد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: