April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۸۴۳
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
0
مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ با هیئت همراه، در بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، با حضور در غرفه سازمان مناطق آزاد کیش، از نزدیک با مدیران این سازمان دیدار و گفتگو کردند.
منطقه آزاد کیش از قابلیت‌های ارزشمندی برای سرمایه گذاری برخوردار است
داریوش ذلقی با اشاره به اینکه حضور در نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی کالا و خدمات است گفت: منطقه آزاد کیش از قابلیت‌های ارزشمندی برای سرمایه گذاری برخوردار است. وی افزود: در حال حاضر کیش گل سرسبد مناطق آزاد کشور است، به همین دلیل رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه بالاست.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی مهر۷۸ بر ضرورت ایرانگردی قبل از جهانگردی تاکید کرد و گفت: برای حمایت از صنعت گردشگری کشور، باید شعار ایرانگردی قبل از جهانگردی را نهادینه کنیم. داریوش زلقی اظهار داشت: در راستای تحقق این شعار، باید تلاشمان را برای انجام سفر‌های ارزان قیمت و ایرانگردی بکار ببندیم. وی در پایان افزود: گردشگری طلای پنهان است که با برنامه ریزی خلاقانه و هوشمند، می‌توان ایران را در کریدور اصلی اقتصاد گردشگری جهان نمایان کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: