April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۹۰۰
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
0
با اعلام معاون شرکت VMware قابلیت Personal Boundary متا برای حفاظت از حریم آواتار‌ها در سیستم Horizon ایجاد شده است.
رونمایی متا از ویژگی مرز شخصی در سیستم Horizon
آیتم مرز شخصی در اطراف آواتار‌های پلتفرم‌های واقعیت مجازی متا به طور پیش‌فرض و برای مبارزه با آزار و اذیت فعال شده است.

به گزارش gizmodo، به گفته Vivek Sharma معاون شرکت VMware، این مرز شخصی یک مانع نامرئی به طول چهار فوت بین آواتار‌های سیستم Horizon ایجاد می‌کند. این ویژگی هم اکنون در Horizon Worlds و پلتفرم رویداد‌های مجازی شرکت متا به نام Horizon Venues در دسترس است.

با اجرای این ویژگی، سیستم جلوی ورود افراد ناخواسته را به حریم آواتار کاربران می‌گیرد. البته در این حالت هیچ گونه برخورد و لمس وجود ندارد. به گفته کریستینا میلیان سخنگوی شرکت متا، ترول‌ها امکان استفاده از این موانع برای ترساندن سایر کاربران با مسدود کردن ورودی‌ها یا به دام انداختن افراد در فضا‌ی مجازی را ندارند؛ بنابراین کاربران می‌توانند در صورت لزوم از کنار آواتار‌های دیگر عبور کنند.

سیستم Horizon Worlds

این شرکت در ماه دسامبر دسترسی به پلتفرم اجتماعی واقعیت مجازی Horizon Worlds را برای بزرگسالان در آمریکا و کانادا گسترش داد. ‌می‌توان از این قابلیت برای مقابله با آزار و اذیت مانند ناپدید شدن دستان آواتار استفاده کرد. سایر بستر‌ها مانند VRChat و Rec Room ویژگی‌های مشابه از جمله توانایی کاربران برای سفارشی کردن اندازه حباب شخصی آواتار خود یا خلاص شدن از شر آن را ارائه کرده‌اند. همچنین متا در حال بررسی تغییرات رابط کاربری مانند اجازه دادن به کاربران برای تغییر اندازه مرز شخصی آواتار است.

آواتار ها


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: