کد خبر: ۳۷۱۱۵۳
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
0

امروزه اکثر مردم به دنبال راه‌هایی برای سرمایه گذاری هستند. سرمایه گذاری در بورس، اخیرا برخی را با شکست مواجه کرده است. به همین دلیل، تعداد کثیری از مردم به سمت سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال روی آوردند. برخی با شنیدن خرید بیت کوین و یا یک سرچ ساده به سودهای کلان این بازار و برخی از ارزها پی بردند. بر همین اساس، برای وارد شدن به دنیای کریپتوکارنسی باید در صرافی های معتبر با معیارهای مناسب ثبت نام می‌کردند. صرافی ها به دو دسته صرافی های ایرانی و صرافی های خارجی تقسیم می‌شوند. در صرافی های خارجی محدودیت‌هایی برای ایرانیان وجود دارد و ممکن است دارایی‌های ایرانیان بلوکه شود. از همین رو، پیشنهاد ما به شما این است تا حتی‌الامکان از صرافی های ایرانی معتبر برای انجام معاملات خود استفاده کنید. در واقع، بلوکه شدن دارایی برخی کاربران ایرانی در صرافی های خارجی باعث شد صرافی های ایرانی روی کار بیایند تا مردم بتوانند با خیالی آسوده‌تر به معاملات بپردازند. همانطور که می‌دانید، انتخاب یک صرافی معتبر برای تریدرها امری مهم محسوب می‌شود. از طرفی صرافی های ایرانی روز به روز در حال افزایش هستند. بنابراین، انتخاب یک صرافی معتبر ایرانی از بین صدها صرافی ایرانی کمی دشوار به نظر می‌رسد.

حال، شما علاوه بر 8 صرافی پیش رو که در ادامه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت؛ می‌توانید در سایت nezarat.com یکی از 10 صرافی معتبر ایرانی را برای معاملات خود انتخاب نمایید.

معرفی 4 صرافی معتبر ارز دیجیتال برای ایرانیان

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

وارد شدن به بازار ارز دیجیتال و انجام معامله در آن نیاز به یک بستر امن دارد. این بستر در قالب صرافی در اختیار عموم قرار گرفته است. اشخاص در صرافی می‌توانند ارزهای دیجیتال معامله کنند و یا ارزهای خود را به ارزهای دیجیتال دیگری تبدیل کنند. صرافی می‌تواند در قالب یک اپلیکیشن تلفن همراه و یا یک سایت در اختیار مردم قرار گیرد. از طریق صرافی می‌توانید معاملات ارزهای دیجیتال خود را انجام دهید. 

صرافی های ایرانی معتبری که می‌توانید با خیالی آسوده در آن معاملات خود را انجام دهید، به شرح ذیل می‌باشند:

معرفی 4 صرافی معتبر ارز دیجیتال برای ایرانیان

صرافی های ایرانی زیادی برای معاملات ارز دیجیتال وجود دارد. اما اینکه بهترین صرافی از دیدگاه اشخاص کدام صرافی است، به اهداف شخص بستگی دارد. با توجه به مزایا و معایبی که هر صرافی دارای آن می‌باشد، در این مقاله سعی شده است 8 صرافی معتبر ایرانی به شما معرفی شود. پس، با توجه به اهداف خود می‌توانید از این صرافی ها برای انجام هر چه بهتر معاملات خود استفاده کنید. 

1. صرافی ایرانی نوبیتکس

بسیاری از صرافی های خارجی کاربران خود را تحریم و دارایی‌های آنان را بلوکه می‌کردند. صرافی بیترکس نیز از این دسته صرافی های خارجی بود که کاربران ایرانی خود را تحریم نمود. به دنبال آن، صرافی ایرانی نوبیتکس در سال 1396 راه‌اندازی شد. موسسین آن، با هدف امنیت بالا و حفظ حریم شخصی کاربران خود، این صرافی را تاسیس نمودند.

2. صرافی ایرانی رمزینکس

اگر به دنبال یک صرافی ایرانی با دسترسی راحت و آسان هستید، صرافی رمزینکس به شما پیشنهاد می‌شود. این صرافی توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سال 1397 تاسیس شد. صرافی رمزینکس با توجه به سرعت و امنیت بالای معامله و حذف واسطه، توانسته بستری امن را برای کاربران ایرانی ایجاد کند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال متنوع با ثبت نام در این صرافی به راحتی صورت می‌گیرد. در این صرافی می‌توانید در لحظه و با قیمت رقابتی با فروشنده یا خریدار معامله کنید. 

از جمله ارزهای دیجیتالی که در صرافی رمزینکس قابل معامله است؛ بیت کوین، دوج کوین، لایت کوین، ریپل، دات، کاردانو، استلار، لینک و … می‌باشد.

برای ثبت نام در رمزینکس همین حالا کلیک کنید

3. صرافی ایرانی تبدیل

از دیگر صرافی های ایرانی می‌توان صرافی تبدیل را نام برد که دارای دو مارکت است. به این منظور که، امکان خرید ارز دیجیتال در این صرافی هم با تتر و هم با تومان وجود دارد. از مزایایی که این صرافی داراست، می‌توان به خرید ارز از خود صرافی اشاره کرد. این صرافی دارای امکاناتی می‌باشد که به چند از آنها اشاره می‌شود:

  • ابزارهای حرفه‌ای ترید
  • تبادل با صرافی بایننس
  • انتقال تتر به صرافی کوینکس
  • ساخت کیف پول
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع
  • دریافت مشاوره
  • داشتن پشتیبانی قوی
  • و …

برای ثبت نام در رمزینکس همین حالا کلیک کنید

4. صرافی ایرانی والکس

در سال 1397 صرافی ایرانی دیگری به نام صرافی والکس توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران راه‌اندازی شد. با وجود کلاهبرداران داخلی و همینطور، تحریم کاربران ایرانی توسط برخی صرافی های خارجی، این دانشجویان تصمیم گرفتند صرافی ایرانی با امنیت بسیار بالا و همینطور، پلتفرمی راحت و امن برای ایرانیان در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. صرافی والکس از ارزهایی چون؛ ریپل، اتریوم، بیت کوین، ترون و … پشتیبانی می‌کند. تعداد این رمز ارزها روز به روز در حال افزایش می‌باشد.

 

صرافی خارجی یا ایرانی | کدام یک بهتر است؟

ورود به بازار کریپتوکارنسی ممکن است شما را با ابهامات و اضطراب‌هایی در خصوص انتخاب صرافی رو‌به‌رو سازد. ممکن است برایتان سوال پیش آید که، صرافی ایرانی برای سرمایه گذاری بهتر است یا صرافی خارجی؟ کدام صرافی ایرانی معتبر است؟ و سوالاتی از این قبیل که ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. در این خصوص باید گفت؛ انتخاب صرافی مناسب در امر سرمایه گذاری بسیار مهم است و صرافی منتخب شما باید متناسب با نیازهای شما باشد و بتواند آنها  برطرف کند. به طور کلی، هر دو صرافی ایرانی و خارجی دارای مزایا و معایبی هستند. به طور مثال؛ در صرافی های خارجی به دلیل تحریم‌های موجود باید از VPN‌های مختلف استفاده کرد. در صرافی های ایرانی نیز به دلیل نوپا بودنشان گاهی مشکلاتی به وجود می‌آید.

به طور کلی، باید از 3 معیار جهت انتخاب صرافی ایرانی یا خارجی استفاده کرد:

  1. زبان
  2. رتبه سایت صرافی در الکسا و قدمت آن
  3. قابلیت پیگیری

ویژگی یک صرافی خوب چیست؟

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، کلیه صرافی ها دارای معایب و مزایایی می‌باشند که این معایب و مزایا می‌تواند شما را برای یک انتخاب خوب کمک کند. همینطور، یک صرافی معتبر و خوب، دارای ویژگی‌هایی است که به هنگام انتخاب صرافی باید به آنها توجه ویژه داشت. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • امنیت
  • محدودیت جغرافیایی
  • شهرت
  • احراز هویت
  • کارمزد
  • پشتیبانی
  • روش پرداخت

جمع بندی

رشد بازار کریپتوکارنسی باعث شده که هر روز به تعداد صرافی های تاسیس شده اضافه شود. اما تشخیص اینکه کدام صرافی معتبر است به عهده خود شخص می‌باشد و این امر، این تشخیص را کمی دشوار ساخته است. از این رو، در این مقاله سعی شد تا شماری از معتبرترین صرافی های ایرانی به شما معرفی شود.

 

برای اطلاعات بیشتر و همینطور ثبت نام در صرافی های ایرانی معرفی شده، می‌توانید به سایت نظارت مراجعه نموده و ثبت نامی آنی و راحت را تجربه کنید.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: