April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو هیات عامل بانک صنعت و معدن مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۷۱۲۷۵
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
0
عبدالرضا، ولی الهی عضو هیات عامل بانک صنعت و معدن با اعلام اینکه این بانک در بین بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه با پذیرش و پرداخت به ۶۲ طرح رتبه برتر را دارد، گفت: در این طرح چهار بانک عاملیت پرداخت اینگونه تسهیلات را برعهده دارند.
پیشتازی بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸
به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی افزود: تاکنون ۶۳ طرح مشمول پرداخت تسهیلات بوده اند که از این تعداد ۶۲ طرح توسط بانک صنعت و معدن پذیرش شده و در مرحله پرداخت تسهیلات قرار دارند.
عضو هیات عامل بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد، این بانک تاکنون برای واحد‌های تولیدی واجد شرایط مبلغ ۱۰۷۳۶ میلیارد ریال تسهیلا ت را مصوب، که مبلغ ۳۳۳۱ میلیارد ریال آ ن پرداخت شده و بقیه نیز در هفته‌های آینده پرداخت خواهد شد.
دارا بودن جواز تأسیس برای متقاضیان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد، داشتن یکی از مجوز‌های پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی و یا کارت شناسایی معتبر برای متقاضیان استفاده از تسهیلات بازسازی و نوسازی، دارابودن یکی از مجوز‌های پروانه بهره برداری و گواهی فعالیت صنعتی یا کارت شناسایی معتبر برای متقاضیان استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش از شرایط پرداخت این تسهیلات به متقاضیان است.
براساس این گزارش اولویت اصلی پرداخت تسهیلات مزبور با آن دسته از متقاضیان است که دارای مشکلات نقدینگی بوده و از این تسهیلات برای راه اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی و تثبیت افزایش ظرفیت تولید و اشتغال یا تهیه مواد اولیه و تجهیزات لازم استفاده کنندکه پس از ثبت نام در سامانه بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت و معرفی توسط سازمان‌های صمت استانی به بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات انجام می‌پذیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: