کد خبر: ۳۷۱۳۶۹
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
0
سخنگوی وزارت خارجه اردن تأکید کرد که اقدامات اسرائیل در محله شیخ الجراح، اشغالگری را تقویت و فرصت‌های تحقق صلح را تضعیف می‌کند.
واکنش اردن به تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی
«هیثم ابو الفول» سخنگوی وزارت خارجه اردن روز دوشنبه گفت که امان اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان در محله الشیخ جراح در قدس شرقی را محکوم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستور‌های صادره برای تخریب منازل فلسطینیان در محله الشیخ جراح واقع در قدس شرقی، نقض آشکار قانون بین‌المللی و حقوق بشر است، تأکید کرد که اسرائیل به عنوان رژیم اشغالگر در قدس شرقی، ملزم به حمایت از حقوق فلسطینیان است.

بنابر گزارش وبگاه اردنی «عمون»، ابوالفول همچنین گفت که تداوم اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی اعم از مصادره اراضی فلسطینی، تخریب خانه‌ها و کوچاندن فلسطینیان از خانه‌هایشان، اقدامات غیرقانونی است که به گسترش اشغالگری و تضعیف فرصت‌های تحقق صلح عادلانه و فراگیر منجر می‌شود.

شهرک‌نشینان صهیونیست یکشنبه شب نیز با یورش به محله الشیخ جراح با ساکنان فلسطینی آن درگیر شدند که در نتیجه آن دستکم ۳۱ فلسطینی زخمی شدند. در همین رابطه جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی روز یک شنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای به رژیم اشغالگر قدس درباره پیآمد‌های تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله الشیخ جراح هشدار دادند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: