April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۴۳۵
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
0
مراسم معارفه سرپرست هلدینگ رفاه و گردشگری تأمین (هگتا) با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار شد.
مراسم معارفه سرپرست هلدینگ رفاه و گردشگری تأمین (هگتا) برگزار شد
دکتر مصطفی سوری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی در مراسم معارفه سرپرست جدید هلدینگ رفاه و گردشگری (هگتا) اظهار داشت: "در حوزه گردشگری و هلدینگ هگتا ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که با هم‌افزایی سایر حوزه‌های مرتبط با سازمان تامین اجتماعی امکان خلق ارزش افزوده وجود دارد. ایجاد هلدینگ هگتا کار ارزشمندی است و زنجیره ارزشی در این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه شکل گرفته است که امیدواریم در دوره مدیریت جدید شاهد توسعه و ارتقاء فعالیت هلدینگ باشیم. "

وی از زحمات و خدمات دکتر علی رحیم‌پور در دوره تصدی مدیرعاملی هلدینگ هگتا قدردانی و برای سید علیرضا حسینی طباطبایی، سرپرست هلدینگ آرزوی موفقیت کرد.

سیدعلیرضا حسینی طباطبایی، سرپرست هلدینگ هگتا نیز در این جلسه اظهار داشت: از حسن اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تشکر می‌کنم و امیدواریم سازمان تامین اجتماعی کمک و حمایت از این هلدینگ را ادامه دهند و بتوانیم در خدمت مجموعه همکاران و هیات مدیره شرکت باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: