کد خبر: ۳۷۱۶۹۲
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
0
جشنواره استقبال از قرن جدید با بیمه نامه زندگی تعاون از ابتدای اسفندماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
محمد حسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون از شروع "جشنواره استقبال از قرن جدید با بیمه نامه بیمه زندگی" تعاون خبر داد و گفت: این جشنواره از ابتدای اسفندماه شروع و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به تخفیفات ویژه جشنواره استقبال از قرن جدید با بیمه نامه زندگی تعاون افزود: در این جشنواره تخفیف ۲۰ درصدی برای بیمه نامه‌های حوادث انفرادی؛ ۱۵ درصد تخفیف برای بیمه نامه‌های درمان انفرادی؛ ۵۰ درصد تخفیف برای بیمه نامه‌های مسئولیت، ۷۰ درصد تخفیف برای بیمه نامه‌های بدنه خودرو و امکان تقسیط آن و همچنین تخفیف ۷۰ درصدی برای بیمه نامه‌های آتش سوزی در نظر گرفته شده است.

سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در ادامه از تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه‌های اداری و بیمه گری بیمه‌های زندگی خبر داد.

در پایان یادآور می‌شود؛ ارائه تخفیفات فوق مشروط به خرید بیمه نامه‌های زندگی می‌باشد. علاقمندان می‌توانند در طول برگزاری جشنواره با مراجعه به کارگزاران طرف قرارداد با بیمه تعاون، شعب و یا نمایندگی‌های بیمه تعاون در سراسر کشور نسبت به مراحل، مدارک و همچنین شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره استقبال از قرن جدید با بیمه نامه زندگی تعاون اطلاع حاصل کنند.

همچنین هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۲۰۸۶-۰۲۱ (مرکز ارتباط با مشتریان) تماس گرفته یا به وبسایت بیمه تعاون به نشانی https://www.taavon-ins.ir مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: