کد خبر: ۳۷۲۰۰۷
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
0
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی امروز تا بعدازظهر جمعه (۵ تا ۶ اسفندماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی بارش باران در تهرانبراساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز تا بعدازظهر جمعه (۵ تا ۶ اسفندماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر جمعه (۶ اسفندماه) با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج آسمان ابری و از عصر جمعه (۶ اسفند) تا شنبه شب (۷ اسفند) در بعضی ساعت‌ها بارش باران، گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از ظهر شنبه تا یکشنبه شب در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است. روز یکشنبه (۸ اسفند) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۶ اسفند) نیمه ابری از بعدازظهر بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (۷ اسفند) نیمه ابری تا ابری و وزش باد گاهی بارش باران و احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: