April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۱۱۹
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
0
تحلیلگران ارز‌های دیجیتال می‌گویند که تاکنون دست‌کم معادل ۹ میلیون دلار بیت‌کوین از طریق کمک‌های مالی ناشناس به اوکراین اهدا شده است.
بیش از ۹ میلیون دلار بیت کوین به اوکراین اهدا شد
محققان در Elliptic، یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین می‌گویند که دولت اوکراین، سازمان‌های غیردولتی و گروه‌های داوطلب با تبلیغ آدرس کیف پول بیت‌کوین خود به صورت آنلاین پول جمع‌آوری کرده‌اند.

بیش از ۴۰۰۰ کمک مالی تاکنون انجام شده است. یک اهداکننده ناشناس بیت‌کوین نیز حدود ۳ میلیون دلار به یک سازمان غیردولتی هدیه داده؛ در حالی که میانگین کمک‌های مالی ۹۵ دلار بوده است. اکانت رسمی توییتر دولت اوکراین از کاربران خواست تا «در کنار مردم اوکراین بایستند» و گفت که در قالب ارز‌های دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم و USDT کمک‌های مالی می‌پذیرد.

همچنین آدرس دو کیف پول رمزارز را ارسال کرده و در عرض چهار ساعت بیش از ۳.۳ میلیون دلار کمک مالی به دست آورد.

تام رابینسون، بنیانگذار Elliptic به بی‌بی‌سی گفت: «در حالی که برخی از شرکت‌های تأمین مالی جمعی و پرداخت از ارائه کمک مالی به گروه‌های حامی ارتش اوکراین خودداری کرده‌اند، ارز‌های دیجیتال به عنوان یک جایگزین قدرتمند ظاهر شده‌اند.»

جمع‌آوری ارز دیجیتال در درگیری اخیر، به بخشی مدرن از جنگ تبدیل شده است.

این درحالی است که صبح نیز اخباری در خصوص کمک‌های مالی یک سازمان غیردولتی به ارتش اوکراین در قالب بیت‌کوین خبری منتشر شده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: