کد خبر: ۳۷۲۲۹۳
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۰
0
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال ۱۴۰۱ نقل و انتقال وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت به صورت برخط مالکیت انجام می‌شود.
نقل و انتقال خودرو و موتورسیکلت آنلاین می‌شود
سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال ۹۹ تلاش بر این شد که حداقل توقیف خودرو انجام شود و خودرو‌ها ۹۷ درصد و موتور سیکلت‌ها ۷۰ درصد ترخیص شدند و از امروز ۹ اسفند ماه تا ۲۹ اسفند ماه ترخیص موتور سیکلت‌ها و خودرو‌ها با شرایط ویژه انجام می‌شود. تمام جرایم به صورت قسط بندی بدون هیچ پیش پرداختی و به میزان توان پرداخت مالک انجام می‌شود. هزینه‌های پارکینگ که متعلق به بخش خصوصی است هم به حداقل رسیده است. مالکین می‌توانند به ۱۲۰۰ دفتر پلیس +۱۰ و نرم افزار پلیس من مراجعه کنند.

به گفته سردار هادیانفر در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی یک پیشنهاد برای ساز و کار جدید نقل و انتقال مطرح شد که امروز در صحن علنی مجلس با بیشترین رای تصویب شد، بر این اساس نقل و انتقال وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت به صورت برخط مالکیت انجام می‌شود و فقط مالکین وسایل نقلیه برای احراز هویت، اصالت وسیله و تعویض پلاک به مراکز مراجعه خواهند کرد و در سال ۱۴۰۱ این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: