کد خبر: ۳۷۲۳۹۳
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
0
در بهمن ماه امسال بیش از ۵۰ میلیون وسیله نقلیه تردد بین استانی داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد و نسبت به دی ماه امسال دو درصد افزایش داشته است.
افزایش ۹ درصدی تردد بین استانی وسایل نقلیه در بهمن ۱۴۰۰
علی اکبرآشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های این سازمان در خصوص تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه در بهمن ماه سال جاری بیان کرد: به طور متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک نسبت به بهمن ماه سال گذشته، ۱۳ درصد و نسبت به دی ماه امسال یک درصد افزایش داشته است که نشان دهنده افزایش سفر‌ها به دلیل تأثیر شرایط جوی در ماه گذشته و افزایش سفر‌های بین استانی با توجه به تعطیلی ۲۶ بهمن ماه بوده است.

وی افزود: بر اساس آمار دریافتی از سامانه‌های تردد شمار، کمترین تردد بین استانی وسایل نقلیه در تاریخ یک بهمن با یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه و بیشترین تردد در تاریخ ۲۹ بهمن ماه با یک میلیون و ۹۵۳ هزار و ۵۶۶ وسیله نقلیه ثبت شده است.

وی با اشاره به گزارش تردد تجمیعی ورود و خروج استان‌های کشور در بهمن ماه گفت: بر اساس گزارش دریافتی از سامانه‌های ترددشمار منصوب در محور‌های مواصلاتی کشور، استان‌های مازندران، گیلان و هرمزگان به ترتیب با ۲۶ درصد، ۲۵ درصد و ۲۱ درصد بیشترین افزایش تردد و استان‌های آذربایجان شرقی با ۱۰ درصد، کردستان با ۹ درصد و زنجان هشت درصد بیشترین کاهش تردد را در بین استان‌های کشور داشتند.

مدیرمرکز مدیریت راه‌ها با بیان این که بالغ بر یک میلیون و ۶۹۸ هزار و ۹۴۲ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در بهمن ماه امسال برقرار شده است، افزود: بیشترین سهم از مجموع تماس‌های برقرار شده در بهمن ماه مربوط به استان تهران با ۲۵ درصد، مازندران با ۲۳ درصد و استان خراسان رضوی با پنج درصد بوده است.

آشوری گفت: کل تماس‌های بخش پاسخگویی ۱۴۱ در ستاد و استان‌ها دربهمن ماه با ۱۵ درصد کاهش به ۱۶۴ هزار و ۸۸۵ تماس رسید که سهم پاسخگویی ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تماس‌ها برابر با ۶۷ هزار و یک تماس معادل ۴۱ درصد و سهم پاسخگویی مرکز مدیریت راه‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها با ۹۷ هزار و ۸۸۴ تماس معادل ۵۹ درصد با متوسط زمان ۶۹ ثانیه بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: