کد خبر: ۳۷۲۴۰۲
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
0
بانک ایران زمین در سراسر استان های کشور همواره در تلاش است با نقش آفرینی مناسب بتواند ریسک اعتباری را کاهش و ثبات و سلامت بانک را موجب شود.
نقش آفرینی ویژه شعبات استانی بانک ایران زمین در سلامت بانک
رؤســای شــعب بانک ها، محرک اصلی مدیریت در اجرای برنامه‌ها هســتند و در صورت عقب مانــدن، زمینه مخرب بی انگیزه شدن را بین همکاران فراهم میسازند. رعایت آراستگی شعب، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن اطلاعات تخصصی و عمومی تمام همکاران از اهداف اصلی بانک است و تسلط بر آمار‌های موردنیاز از مهمترین عوامل ارتقای کیفی عملکرد شعب شمرده می‌شود.

بانک ایران زمین در سراسر استان‌های کشور همواره در تلاش است با نقش آفرینی مناسب بتواند ریسک اعتباری را کاهش و ثبات و سلامت بانک را موجب شود. بر این اساس در شعبات مختلف مدیران با تاکید بر لزوم خدمت رســانی همه جانبه به مشتریان و اتخاذ سیاست‌ها و رویکرد‌های مثبت به اولویت‌های بانک در حوزه بهسازی و بازسازی شعب و بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی نمای بیرونی و داخلی شعب می‌پردازند و با پراهمیت خواندن حمایت و پشــتیبانی از شعب، تســریع در انجام کار، پاسخگویی به هنگام و مســؤولیت پذیری را اولویت تمامی واحد‌های بانک می‌شمارند.

بانک ایران زمیــن تلاش میکند در زمینه اقتصاد گام‌های مؤثری بردارد این بانک در اســتان یزد حامی بخش تولید و صنعت اســت. بانک ایران زمین در این استان توجــه ویژه‌ای به محور‌های تولیــد و ارزش آفرینی واحد‌های تولیدی دارد و در این راســتا آماده ارائه صدور انواع ضمانتنامه بانکی و تسهیلات تولید است.

حضور نیرو‌های جوان با شــاخصه‌هایی نظیر وظیفه شناسی، وفاق و همدلی در منطقه اصفهان و ســه اســتان همجوارش، توانسته سهم به سزایی از جذب منابع، نسبت به سایر بانک‌های رقیب در اختیار نهاد مالی این استان قرار دهد.

رئیس شعبه استان کرمان منابع، مصارف و ارائه بهینه خدمات را حرکتی برای رسیدن به وضعیت مطلوب برشمرد و تأکید کرد: در شعبات این استان با یک برنامه ریزی منسجم و به کارگیری همه ابزار‌ها و امکانات و استفاده از توان کلیه همکاران نسبت به بازاریابی مفید و مستمر و افزایش منابع اقدام می‌شود. در این استان در خصوص روشــنتر شدن حساسیت و اهمیت موضوعات مختلف برای همکاران توضیحات و تذکرات الزم بیان شده و خواسته شده با برنامه ریزی دقیق و پایش بازار جهت تحقق حداکثری اهداف تلاش کنند. این مدیر بانکی تاکید کرد: الزم است با تالش و برنامه ریزی دقیق به جایگاه واقعی خود در شبکه دست یابیم.

در استان گیلان اختصاص زمان با کارکنان از سوی روسای شعب جهت بررسی بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها موجب اشراف کامل همه کارکنان بر آخرین دستورالعمل ها، می‌گردد. در این استان یکی از راه‌های مؤثر در وفاداری مشــتریان و جذب مشــتریان جدید رعایت اخلاق حرفه‌ای و ارائه خدمات بانکی فراتــر از توقع و انتظار مشــتری اســت همچنین در این شعبه ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه بین همکاران موجب کارایی و اثربخشی بهتر در تحقق اهداف معرفی شده است.

در شعب استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل رؤسای استان‌ها، رعایت انضباط مالی، دستورالعمل‌های ابلاغی بانک مرکزی، سیاست‌های مدون بانک، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای کسب سود و نیز تشویق مشتریان به بهره گیری از خدمات بانکداری غیرحضوری را، از ضروریات تلقی می‌نمایند.

همچنین در این شعبه سودآوری در جذب منابع از اولویت مهم بانک خوانده شده و گفته می‌شود تجهیز منابع و جذب سپرده ارزان قیمت بسیار اهمیت دارد و در این راه سرعت خدمات دهی به مشتریان و رضایت ارباب رجوع نیز باید به دقت مورد تأکید و توجه کارکنان بانک باشد. رؤسای شــعب را به تشکیل جلسات هفتگی ترغیب کرد. تأکید بر استفاده بهینه از فرصت باقیمانده برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شــده ســال جاری، یکی دیگر از موضوعات محوری و پراهمیت مطرح شده در این استان می‌باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: