April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۵۶۵
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
0
وزیر نفت در جلسه هیات دولت از اقدامات و عملکرد مدیریت جدید شرکت ملی نفتکش ایران در پشتیبانی و کمک به تداوم صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی کشور تقدیر کرد.
تقدیر وزیر نفت از عملکرد شرکت ملی نفتکش
این روز‌ها صادرات نفت ایران افزایش یافته و در این بین نقش شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان بازوی توانمند صادرات نفت کشور، پررنگ‌تر از گذشته شده است.

عملکرد شرکت ملی نفتکش ایران و تلاش بی وقفه و شبانه روزی دریانوردان ناوگان این شرکت در حمل نفت و فراورده‌های نفتی صادراتی این روز‌ها در مرکز توجه دولتمردان کشور قرار گرفته است تا جایی که «جواد اوجی» وزیر نفت در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت از اقدامات جهادی مدیریت جدید این شرکت تقدیرو قدردانی کرد. موضوعی که مورد استقبال دیگر اعضای هیات دولت نیز قرارگرفت.

چندی پیش نیز وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستاورد‌های شرکت ملی نفتکش ایران از مدیریت این شرکت در بسیج ناوگان و تامین کشتی‌های مورد نیاز صنعت نفت کشور تقدیر کرد آنهم در شرایطی که صادرات نفت و فراورده‌های نفتی کشور افرایش یافته و از طرف دیگر تحریم‌ها نیز کماکان به قوت خود باقی است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: