کد خبر: ۳۷۲۷۶۰
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
0
رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در پایان ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱۱ درصد افزایش یافته است.
افزایش ۲۱۱ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن
به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، اصغر پاک طینت افزود: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی توسط این بانک در ۱۱ ماهه نخست سال جاری بیش از دو برابر شده است و با وجود اینکه این روش بیشتر در حوزه تجارت بین الملل کاربرد دارد، اما با توجه به مزایای آن در معاملات تجاری داخلی نیز قابل استفاده است و با توجه به الزام‌هایی که برای بانک گشاینده برای اعتبارسنجی دقیق متقاضی وجود دارد، امنیت بیشتری برای طرف‌های معامله و صحت معاملات ایجاد می‌کند.

رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن تصریح کرد: در همین مدت میزان پرداخت تسهیلات نیز ۸۳ درصد رشد داشته و مانده سپرده‌های چهارگانه نیز به همت و تلاش همکاران و تعامل مناسبی که با مشتریان داشته اند، به میزان ۸۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با پیاده سازی بانکداری دیجیتال که سبب افزایش کیفیت خدمات و تسهیل فرآیند‌های ارائه این خدمات خواهد شد، شاهد بهبود شاخص‌های عملکردی و در نهایت ارتقای جایگاه این بانک و تثبیت برند آن به عنوان یک بانک خوشنام تخصصی و توسعه‌ای باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: