April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
رصد نیمروزی بازار ارز، طلا و سکه؛
کد خبر: ۳۷۲۹۱۹
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
0
بازار ارز تهران در پنجمین روز هفته شاهد ریزش قیمت دلار و درهم بود، اما قیمت سکه و طلا به کمک اونس طلا صعود کرد.
ریزش همزمان قیمت دلار و درهم
بازار ارز تهران در پنجمین روز هفته شاهد ریزش قیمت دلار به کانال ۲۵ هزار تومان بود. نرخ دلار در ساعات ابتدایی معاملات امروز ۳۱۰ تومان پایین رفت و بر روی ۲۵ هزار و ۹۶۰ تومان ایستاد. این اسکناس آمریکایی در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۷۶۰ تومان رسید که در مقایسه با دیروز ۵۱۰ کاهش را نشان می‌دهد. در بازار متشکل ارزی هم نرخ دلار ۲۱ تومان رشد کرد و با ۲۴ هزار ۴۷۰ تومان مبادله شد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
صرافی ملی امروز قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز ۲۴ هزار و ۳۰۳ تومان و نرخ فروش آن ۲۴ هزار و ۵۴۷ تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو ۲۷ هزار و ۲۱۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار ۴۸۴ تومان بو.

نرخ حواله درهم پایین رفت
نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز سرنوشتی مشابه قیمت دلار داشت. قیمت درهم امروز ۸۰ تومان پایین رفت و با ۷ هزار و ۸۰ تومان مبادله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۶ هزارتومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

قیمت سکه و طلا صعودی شد
بازار جهانی طلا امروز شاهد صعود ۷ دلاری قیمت اونس طلا بود. این فلز گران بهای جهانی امروز ۲ هزار و ۴۷ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت سکه و طلا به دنبال افزایش قیمت طلای جهانی بر مدار صعود قرار گرفت.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۵ هزار و ۷۰۰ تومان از دیروز بالاتر بود و با ۱ میلیون ۲۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله شد. قیمت سکه هم ۷۵ هزار تومان گران از عصر روز قبل بود. این فلز زرد رنگ امروز با ۱۲ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان مبادله شد. قیمت سکه در نیمه روز به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. با احتساب قیمت ۲۵ هزار و ۷۶۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲ میلیون و ۴۱۴ هزار تومان به دست آمد.

بازار ارز به دنبال خبر جدید از وین
علی باقری‌کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران امروز وارد وین پایتخت اتریش شد. بازار ارز تهران و معامله گران دلار اخبار برجامی را به دقت دنبال می‌کنند. خطیب زاده چند روز قبل گفت تعداد اختلافات وین از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است. حال بازار ارز با برگشت باقری به وین بیشتر به دنبال سیگنال‌های قطعی از وین به سر می‌برد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: