کد خبر: ۳۷۳۰۷۳
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
0
سجاد رامندی معاون بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه دی در خبر ساعت ۱۳ شبکه خبر گزارش داد: در شش ماهه نخست سال ١٤٠٠، ١٣٤٠ میلیارد تومان در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته، ولی مجموع هزینه کرد وزارت بهداشت در این بخش معادل ١٠٠٠ میلیارد تومان بوده است.
۳۴۰ میلیارد تومان هزینه پرداختی صنعت بیمه کجاست؟!
رامندی در گزارشی که به حق بیمه شخص ثالث پرداخته بود به عنوان کارشناس حاضر و توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه داد.

قانون پنجم توسعه برای پوشش هزینه‌های مصدومین تصادفات، مشخص کرده که ١٠٪ از حق بیمه شخص ثالث برای درمان این مصدومین صرف شود.

معاون بیمه‌های درمان شرکت بیمه دی در این خصوص افزود: در سال ١٣٩٩، ١٠٪؜ از این مبلغ معادل ٢٧٠٠ میلیارد تومان به منظور درمان مصدومین حوادث رانندگی و جاده‌ای در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است. پیش بینی ما در سال ١٤٠٠، تولید منابع ٣٨٠٠ میلیارد تومانی و در سال ١٤٠١ تولید حداقل منابع ٥٠٠٠ میلیارد تومانی در این بخش خواهد بود.

وی بیان کرد: در شش ماهه نخست سال ١٤٠٠، ١٣٤٠ میلیارد تومان در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته، ولی مجموع هزینه کرد وزارت بهداشت در این بخش معادل ١٠٠٠ میلیارد تومان بوده است و با توجه به تعیین بند‌ها و تبصره‌های مختلف جهت استفاده مردم از این خدمات، معمولاً مردم در این بخش متحمل هزینه می‌شوند و رایگان بودن خدمات بعضاً رخ نمی‌دهد.

رامندی در خصوص وظایف وزارت بهداشت در این حوزه افزود: وزارت بهداشت موظف به ارائه این گزارش هاست، ولی با وجود اینکه منابع ۱۰ درصدی بیمه شخص ثالث از سوی صنعت بیمه به این وزارتخانه پرداخت شده است، طی سال‌های اخیر دسترسی به این اطلاعات محدود بوده و یا گزارش‌ها با جزئیات مورد نیاز صنعت بیمه منتشر نشده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: