کد خبر: ۳۷۳۸۴۶
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
0
مهدی کشاورز از بخش سوخت رسانی فرودگاه کیش، اپرون فرودگاهی وضعیت بندر تجاری، اسکله ۳۵ هزار تنی و شرایط موجود بازدید کرد.
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تاسیسات بنادر و فرودگاه‌های کیش
مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان ضمن بازدید از طرح‌های نیمه تمام در فرودگاه و بندرگاه به همراه جمعی از مدیران و معاونان خود، دستوراتی در خصوص تسریع فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های مدون صادر کرد.

بر اساس این گزارش مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از سوله و تاسیسات تخلیه بار به خشکی با مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع که به تازگی به بهره برداری رسیده است دیدن کرد.

به گفته مسئولان بندرگاه کیش این تجهیزات که هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در بر داشته، شامل ۲ جرثقیل دروازه‌ای و ۱ جرثقیل ریلی جهت حمل بار تا سقف ۵ تن می‌باشد که در راستای ایجاد ایمنی و تسریع درتخلیه بار لنج‌ها همچنین جلوگیری از ماندن بار در معرض آفتاب، باد و باران ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در این بازدید از چگونگی به کارگیری کانال تاسیساتی ساخته شده جهت انتقال آب اینتک شرکت آب و برق و مجهز به خطوط اطفاء حریق به طول ۲۲۵ متر مطلع شد. وی از تجهیزات حفاظت کاتودیک مربوط به اسکله ۳۵ هزار تنی نیز بازدید کرد که با لایروبی و بهره برداری از آن امکان پهلوگیری کشتی‌های بزرگ تجاری و صنعتی با آبخور ۱۳ متر فراهم خواهد شد.

در این بازدید ایجاد یک جزیره مصنوعی که پیشتر مقرر بود با مواد حاصل از لایروبی اسکله ۳۵ هزار تنی انجام شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: