April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۵۷۷
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
0
یکی از برجسته‌ترین ورق‌های استیل در جهان که در کشور خودمان نیز نسبت به تهیه آن اقدام می‌شود را باید ورق استیل 430 به شمار آورد. این ورق استیل خصوصیات فوق العاده‌ای در خود دارد و به همین دلیل است که از آن در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود.

معرفی ورق استیل 430 و استعلام قیمت ورق استیل 430

با توجه به این که شاهد موارد گوناگونی از ورق‌های استیل در دنیای امروزی هستیم، شاید انتخاب آن‌ها برای صنایع مختلف برای انسان‌ها دشوار شده باشد. مردم شاید دقیقا ندانند که باید به سراغ کدام مورد بروند و از آن برای کسب و کار یا استفاده‌های شخصی، بهره مند شوند. از این رو، ما با شما همراه هستیم تا مشاوره‌هایی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

یکی از برجسته‌ترین ورق‌های استیل در جهان که در کشور خودمان نیز نسبت به تهیه آن اقدام می‌شود را باید ورق استیل 430 به شمار آورد. این ورق استیل خصوصیات فوق العاده‌ای در خود دارد و به همین دلیل است که از آن در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. در همین خصوص، در این مقاله همراه شما هستیم تا مروری بر این مطالب داشته باشیم. پس پیشنهاد ما این است که این مطلب را از دست ندهید.

همه چیز در مورد ورق استیل بگیر

ورق استیل 430 که با نام بگیر شناخته می‌شود را باید یکی از مدل‌های ضد زنگ به شمار آورد. بنابراین همین جا با یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ورق آشنا شده‌ایم. از این ورق به عنوان یکی از پرکاربردترین‌ها در صنایع مختلف نام می‌برند و شاید شما نیز به دنبالش باشید.

یکی از بهترین خصوصیات این ورق، قیمت‌ فوق العاده آن است. در صورتی که مقایسه‌ای میان این ورق استیل و موارد مشابه داشته باشید، به خوبی به این موضوع پی خواهید برد. فولادهای به کار رفته در این ورق‌ها، کربن کمی در خود دارند. این در حالی است که شاید این ویژگی در بسیاری از ورق‌های استیل دیگر وجود نداشته باشد.

البته گفتنی است که کرم زیادی در این ورق‌ها به کار رفته است تا ویژگی‌های خود را حفظ نماید. انعطاف پذیری بالا در این ورق‌ها مشاهده می‌شود و این باعث شده است تا آن را به هر شکلی که می‌خواهید، در آورید. با این حال، این خصوصیت کاملا به ابعاد و ضخامت این ورق نیز بستگی خواهد داشت.

کارشناسان و افراد کاربلد، اقداماتی را انجام داده‌اند تا خواص مغناطیسی در این ورق استیل به وفور مشاهده شود. ورق استیل بگیر به سادگی جذب آهنربا می‌شود و این خود می‌تواند امتیاز بزرگی برای استفاده کنندگان باشد. یکی از این استفاده‌ها را می‌توان در امر صنایع شیمیایی دانست. دلیل آن هم این است که مقاومت ورق استیل 430 در مقابل مواردی نظیر اسید نیتریک بسیار زیاد است و هیچ مشکلی از این نظر در آینده برای آن رخ نخواهد داد.

یکی دیگر از مواردی که باید بیان شود، این است که چکش خواری موجود در این ورق‌ها به ندرت اتفاق می‌افتد. در صورتی که به دنبال ورقی با چکش خواری بالا هستید، می‌توانید سر وقت موارد دیگری بروید. با این وجود، کنش‌های شدید برای این ورق استیل به سختی رخ می‌دهد و این نیز مزیت بزرگ دیگری محسوب می‌شود.

معرفی ورق استیل 430 و استعلام قیمت ورق استیل 430

ویژگی های ورق استیل 430

در این بخش از مقاله قصد داریم تا در مورد ویژگی‌های موجود در قیمت ورق استیل 430، مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. البته باید بدانید که این خصوصیات به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر می‌گیرد.

1- مقاومت در برابر زنگ زدگی را باید نخستین ویژگی مهم این ورق استیل به شمار آورد که در بالا در مورد آن گفته شد. این ورق استیل به هیچ عنوان، حتی در دراز مدت فرسوده نمی‌شود.

2- این طور که پیدا است، از این ورق استیل برای کسب و کارهایی که نیاز به حرارت و دمای بالایی هم دارند نیز استفاده می‌شود. ورق استیل 430 می‌تواند تا دمای 870 درجه سانتی گراد نیز از خود مقاومت نشان دهد. البته ورق‌های استیل دیگری هستند که مقاومت بیشتری از این نظر در خود دارند. با این حال، با وجود ترکیباتی که در این ورق به کار رفته، چنین آماری جالب توجه است.

3- دارا بودن خواص جوشکاری را هم می‌توان یکی دیگر از مزیت‌های موجود در این ورق استیل به حساب آورد.

کاربردهای ورق استیل 430

1- از ورق استیل بگیر به دلیل ترکیباتی که در آن به کار رفته است، برای کاور ماشین ظرفشویی استفاده می‌شود. این امر باعث شده است تا ماشین ظرفشویی شما در دراز مدت سالم بماند و اتفاقی برای آن رخ ندهد.

2- برخی از درگاه‌های اتاقک یخچال‌ها هستند که برای آن‌ها از این ورق استیل استفاده شده است.

3- به منظور تغییر دادن دودکش‌ها و صنایعی که مرتبط با گازها هستند نیز تا حد زیادی می‌توان از ورق استیل بگیر بهره برد.

4- تولید بخش‌های حرارتی و همچنین گازسوز را می‌توان مورد مهم دیگری برای این ورق استیل به حساب آورد.

5- کارشناسان از این ورق استیل برای ساخت سینک ظرفشویی نیز استفاده کرده‌اند.

6-در کل ورق استیل بگیر کاربردهای زیادی در آشپزخانه دارد. نمونه دیگر آن را هم می‌توان ساخت هودها به حساب آورد.

قیمت ورق استیل 430

همان گونه که در بخش‌های مختلف این مقاله مطالعه کردید، ورق استیل 430 یا همان بگیر را می‌توان از نظر نوع، ابعاد، ضخامت و دیگر عوامل در دسته بندی‌های مختلفی قرار داد. به همین دلیل است که اگر مروری بر بازار داشته باشید، متوجه می‌شوید که این ورق‌ها با قیمت‌های یکسانی در نظر گرفته نشده‌اند.

حال برای این که بتوانید بهترین انتخاب را در این خصوص برای خود رقم بزنید، می‌توانید وارد وب سایت شرکت فلز پایا به آدرس http://felez.me شده و اطلاعات موجود در آن را مشاهده نمایید. ضمنا شماره تلفن‌هایی در این سایت به چشم می‌خورد که می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با آن‌ها تماس گرفته و از مشاوره‌های تیم فلز پایا به صورت رایگان بهره مند شوید.

معرفی ورق استیل 430 و استعلام قیمت ورق استیل 430

شرکت فلز پایا ارائه دهنده ورق استیل 430

شرکت‌های زیادی امروزه ورق‌های استیل و محصولات این چنینی را در دسترس قرار می‌دهندو نسبت به ساخت آن‌ها اقدام می‌کنند. با این حال، درصد بالایی از مردم ترجیح می‌دهند تا از خدمات شرکت فلز پایا استفاده نمایند. دلیل آن هم این است که این شرکت، محصولات خود را با بالاترین کیفیت به دست مشتریان می‌رساند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای هم برای آ«‌ها به چشم می‌خورد. در انتها امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: