April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۷۷۶
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
سومین گردهمایی سراسری مدیران ارشد فروش شرکت بیمه‌زندگی‌خاورمیانه، در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
سومین گردهمایی سراسری مدیران ارشد فروش شرکت بیمه‌زندگی‌خاورمیانه برگزار شد
درابتدای این گردهمایی"مهدی نوروزی" مدیرعامل شرکت با ارائه گزارشی درباره ارزیابی عملکرد شرکت در سال گذشته به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در این باره پرداخت. در ادامه وی ضمن تشکر از تلاش تمامی اعضای خانواده بیمه‌زندگی‌خاورمیانه جهت تحقق فراتر از انتظار اهداف سال گذشته به بیان چالش‌های پیش رو و راهبرد‌های کلان شرکت برای رویاروی با آن‌ها در سال ۱۴۰۱ پرداخت.

در ادامه این نشست که با حضور معاونین، مدیران اجرایی سازمان مرکزی و مدیران ارشد شبکه فروش سراسر کشور درهتل پارسیان انقلاب برگزار شد؛ هر یک ازمعاونت‌ها و مدیران به بیان موضوعات مرتبط به حوزه فعالیت و دیدگاه‌ها پیرامون بهینه‌سازی و بهبود فرآیند‌ها در سال پیش رو پرداختند. "فرهاد ممی‌پور" معاون بازاریابی و فروش نیز گزارش و تحلیل خود در مورد آمار فروش و پیشرفت‌های شرکت در این حوزه را ارائه و اهداف و چشم‌انداز سال آینده سازمان فروش را بیان کرد.

در ادامه این نشست یک روزه "تابان شجاعی" مدیر فنی شرکت به تشریح مباحث فنی محصولات بیمه‌ای و برنامه‌ریزی انجام شده برای نهایی‌سازی و ارائه دیگر محصولات طراحی شده در سال ۱۴۰۱ پرداخت.

در بخش پایانی مدیران ارشد فروش و مدیران ستادی شرکت با بیان مسایل و پیشنهادات خود پیرامون راهکار‌های برون رفت از چالش‌ها و انتقال تجربیات به منظور هم‌افزایی سازمانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: