کد خبر: ۳۷۴۸۹۰
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
0
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به حرکت رو به رشد مخاطبین و مشتریان بانک ایران زمین گفت: در عصر دیجیتال تعریف مشتری و مخاطب دچار تغییر شده است و مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت تبدیل شده است.
تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی این بانک، تجربه مشتریان در عصر دیجیتال را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: با رشد تکنولوژی مفهوم ارتباطات چه به لحاظ نحوه و چه به لحاظ اثر گذاری آن در ادامه فعالیت شرکت‌ها و سازمان‌ها دچار تغییر شده است. مشتری امروز برخلاف گذشته به دلیل استفاده از فضای آنلاین همواره با شما مرتبط و همراه است.
استاد افزود: مخاطبین ما در شبکه‌های اجتماعی در یک سال گذشته ۱۵ برابر شده اند و این یعنی اینکه ما باید با تجربه مشتری همراه باشیم؛ و تجربه جدیدی از ارائه خدمات، سرویس ها، پاسخگویی و پشتیبانی به مشتریان ارائه کنیم.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، همراهی بیست و چهار ساعته با مشتریان را مزیت رقابتی این بانک دانست و افزود: ما سعی کرده ایم در کنار مشتریان باشیم. اگر مشتری مایل است از طریق شبکه‌های اجتماعی با ما ارتباط بگیرد یا با تلفن با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید، این امکان امروز فراهم است و مشتریان بدون فوت وقت می‌توانند از هر طریقی که خودشان مایل باشند در طول ۲۴ ساعت با ما ارتباط داشته باشند.
استاد در ادامه با اشاره به بازگشایی حساب آنلاین از طریق نرم افزار فراز بانک ایران زمین و تجربه‌ای که مشتری دیجیتال از این طریق به دست می‌آورد گفت: مشتری دیجیتال ابزار دیجیتال دارد، و انتظار دارد از طریق این ابزار بتواند سرویس پایداری دریافت کند و امروز برای مشتریان بانک ایران زمین این امکان فراهم است که به راحتی همه امور خود را به صورت دیجیتال و بدون حضور در شعب بانک انجام دهند و اگر هم مشکلی ایجاد شد با ارتباط دیجیتال این مشکل را حل کنند. این یعنی مفهوم تجربه مشتری دچار تغییر شده است.
وی با تاکید بر این نکته که ما همواره در حال یادگیری هستیم گفت: برند‌ها هم در حال تجربه فضای جدید هستند و گاهی تکنولوژی به قدری سریع تغییر می‌کند که ما هم در مسیر باید با آن همراه شویم و خود را به روز کنیم.
استاد در پایان از مشتریان بانک ایران زمین خواست همواره تجربه خود را با این بانک در میان بگذارند تا هم بانک و هم مشتریان بتوانند از تجربه بهتری در مسیر بهره ببرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: