کد خبر: ۳۷۴۹۰۶
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
0

معرفی و آشنایی با بهترین موبایل های گیمینگ در سال 2022

ما امروز قصد داریم تا شما افراد را بهترین موبایل های گیمینگ آشنا کنیم. همانطور که می دانید افراد برای خرید موبایل های هوشمند به چند چیز خیلی توجه دارند، اول اینکه موبایل هوشمنده آن ها از دوربین با کیفیت خوبی برخوردار باشد، موبایل آنها هر بازی را بدون هیچگونه مشکل و لگ بتواند یک بازی با کیفیت را پشتیبانی کند و همچنین از باتری بسیار خوبی هم برخوردار باشد. برای آشنایی بیشتر با موبایل هوشمند مناسب برای گیمینگ پیشنهاد می کنم تا آخر این بررسی موبایل با ما همراه باشید.

خصوصیات یک موبایل گیمینگ عالی:

1- نمایشگر مناسب

همیشه داشتن یک نمایشگر مناسب برای افراد گیمر بسیار مهم بوده است زیرا افرادی که گیمینگ هستند، اگر نمایشگر مناسب برای حین بازی داشته باشند، می توانند حس واقعی یک بازی عالی و باکیفیت را تجربه کنند و همیشه صفحه نمایشگر در صدر مهم ترین بخش موبایل های گیمینگ بوده است و می توان در انجام دادن بازی توسط فرد گیمینگ ، تاثیر بسیار زیادی نیز بگذارد.

2- تراشه

تراشه یا پردازنده موبایل دومین خصوصیت مهم موبایل گیمینگ است زیرا وجود یک تراشه مناسب در موبایل، باعث می شود تا موبایل شما عمر باتری را افزایش دهد و نیز باعث شود تا باتری شما شارژ خود را بهتر مصرف کند و البته باعث می شود که موبایل شما عملکرد خیلی بهتری داشته باشد  در حین بازی. البته باید گفت که تراشه یا پردازنده موبایل، مغز متفکر موبایل می باشد. تمامی اماکانات موبایل ها، از بازی کردن تا اپلیکیشن ها، پشتیبانی ویپ و ... با استفاده تراشه ها انجامی می پذیرد.

3- رم

رم موبایل هم برای موبایل های گیمینگ  بسیار مهم است زیرا بالا بودن رم موبایل باعث می شود تا بازی هایی با رم بالا برای موبایل شما اجرا شود و البته بازی های هستند که نیاز به رم پایین هستند و چنین بازی های دیگر کم پیدا می شود و امروزه اکثر بازی های رم بالایی نیاز دارند .

4- باتری

باتری در موبایل بسیار مهم است زیرا اگر موبایل دارای یک باتری با کیفیت و قدرتمند باشد، باعث می شود تا افراد گیمر در حین بازی از بازی کرد خود لذت ببرند زیرا اگر باتری دارای یک ظرفیت زیاد باشد، باعث می شود که افراد زمان بیشتری را بتواند بازی کنند و البته شارژر هم مهم است که بتواند موبایل را در کم ترین زمان ممکن موبایل را شارژ کند.

5- دوربین

دوربین نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت زیرا افراد گیمینگ  همیشه در تلاش هستند که در حین بازی کردن در شبکه های اجتماعی خود مانند یوتیوب یا اینستاگرام و..... پخش زنده بگذارند تا تمامی افراد  بتوانند به صورت پخش زنده مبارزات افراد در بازی های موبایل را ببینند و همچنین لذت ببرند.

بهترین شرکت های تولید کنند موبایل های گیمینگ کدام هستند؟

ایسوس، شیائومی، ساسونگ، اپل ، رد مجیک، اپل، ویوو، وان پلاس و....... برترین شرکت های تولید کنند موبایل های گمینگ هستند و بنده اگر 7 نمونه از این موبایل های برتر را نام بردیم به دلیل این بوده که فقط در حال حاضر در سال 2022 فقط این 7 نوع مدل موبایل گیمینگ نام برده شده اند و در حاضر چندان بددون بررسی بازی ها بر روی آنها اطلاعات بیشتری در دسترس ما قرار ندارد.

بهترین موبایل های گیمینگ در سال 2022 کدام هستند؟

ما در این بخش از برسی شما افراد را با 7 تا از بهترین نمونه های موبایل های گیمینگ در سال 2022 بسیار عالی بوده اند و نظر خیلی افراد را نسبت به خود جلب کرده اند، شما را با تمامی خصوصیات آن ها آشنا می کنیم تا شما افراد شناخت کافی از بهترین موبایل های گیمینگ در سال 2022 داشته باشید.

  • راگ فون 5 ایسوس

دارای یک نمایشگر 6.78 اینچی ، تراشه: اسنپدراگون 888، رم: 8.12.16 مگابایت، باتری:6000 میلی آمپر، دوربین: پشت به ترتیب 64.13.5 مگاپیکسل و جلو 24 مگاپیکسل.

  • رد مجیک اس 6

دارای یک نمایشگر 6.8 اینچی، تراشه: اسنپدراگون 888، رم: 12.16 مگابایت، باتری: 5050 میلی آمپر، دوبین: پشت به ترتیب 64.8.2 مگاپیکسل و جلو 8 مگاپیکسل می باشد.

  • زد تی ای اکسون 30 اولترا

دارای نمایشگر 6.67 اینچی، تراشه: اسنپدراگون 888 5 جی، رم: 8.12 مگابایت، باتری: 4600 میلی آمپر، دوربین: پشت به ترتیب 64.64.64.8 مگاپیکسل و جلو 16 مگاپیکسل می باشد.

  • آیفون 13 پرو مکس

دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی، تراشه: پنج نانومتری، رم: 6 مگابایت، باتری: 4352 میلی آمپر، دوربین: پشت به ترتیب 12.12.12 مگاپیکسل و جلو 12 مگاپیکسل می باشد.

  • سامسونگ گلگسی اس 20 اولترا

دارای یک نمایشگر 6.8 اینچی، تراشه : 5 نانومتری، رم: 12.16 مگابایت، باتری: 5000 میلی آمپر، دوربین : پشت به ترتیب 108.10.12 مگاپیکسل و جلو 40 مگاپیکسل می باشد.

معرفی و آشنایی با بهترین موبایل های گیمینگ در سال 2022

  • رد مجیک آر 6

دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی، تراشه: اسنپدراگون 888 5 جی، رم: 6.8.12 مگابایت، باتری: 4200 میلی آمپر، دوربین: پشت 64.8.5.2 مگاپیکسل و جلو 16 مگاپیکسل می باشد.

  • شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی، تراشه : اسنپدراگون 860، رم: 6.8 مگابایت، باتری: 5160 میلی آمپر، دوربین: پشت به ترتیب 64.13.2.2 مگاپیکسل و جلو 20 مگاپیکسل می باشد.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که موبایل های گیمینگ بسیار زیادی در دنیای وجود دارند که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فرد خود می باشند. ما فقط در این برسی تنها مقصودی که داشتیم آشنایی شما افراد با بهترین موبایل های گیمینگ بوده است. در آخر پیشنهاد می کنم این مطلب را به اشتراک بگذارید. امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را نیبت به خود جلب کرده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: