April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۰۲۸
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
0

در راهنمای خرید جاروبرقی ایرانی و خارجی، معیارهای مهم دستگاه بررسی می شود و امکان انتخاب بهتری را در اختیار خریدار قرار می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی ها برای اطلاع از عملکرد یک جاروبرقی، توان موتور، قدرت مکش و میزان مصرف انرژی است. برای انتخاب یک جاروبرقی مناسب باید به قابل وزن و سبکی، قابلیت مکش، ظرفیت کیسه و مخزن زباله ها توجه کرد. یکی از مهم ترین نکات برای بعضی از خریداران میزان صدای موتور دستگاه است. کیفیت ساخت، اندازۀ دستگاه، جنس بدنه، طول سیم جاروبرقی، فیلترها و قابلیت های جاروبرقی هم از نکات مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. هرچند اگر جاروبرقی عملکرد خوبی داشته باشد، ولی طول عمر بالایی نداشته باشد، گزینۀ مناسبی برای خرید نخواهد بود. هنگام خرید جاروبرقی باید نکاتی را مدنظر قرار داد که در انتخاب بهترین نوع جاروبرقی به ما کمک کند. اگر قصد خرید جاروبرقی از بانه و یا هر یک از فروشگاه های معتبر داخلی را دارید، دانستن نکات زیر به شما کمک خواهد کرد.

 خرید جاروبرقی بنان کالا

انواع مدل های جاروبرقی

انتخاب مدل مناسب یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید جاروبرقی است. جاروبرقی ها از نظر طراحی به انواع خوابیده، ایستاده، شارژی و تمام اتومات تقسیم می شوند. جاروبرقی های مورد استفاده در منزل اغلب از نوع جاروی خوابیده می باشند. این نوع جارو به راحتی حرکت می کند و به‌ سرعت در جهات مختلف جابجا می شود. جاروبرقی های ایستاده همان مدل سطل دار هستند. جاروهای شارژی انتخاب مناسبی برای نظافت فضاهای کوچک است. جدیدترین مدل جاروبرقی، نوع تمام اتومات است. این جاروها به طور خودکار کار می کنند و فاقد سیم و لوله هستند. جاروبرقی ها از نظر مخزن به دو نوع کیسه ای و بدون کیسه تقسیم می شوند. زباله ها و گرد و خاک در جاروی کیسه ای درون کیسه هایی از جنس کاغذ نگهداری می شود و هر چند وقت یک بار باید کیسه تعویض شود. جاروهای بدون کیسه زباله‌ را درون محفظه خود جای می ‌دهند و به راحتی می توان مخزن را خالی و تمیز کرد.

 

نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی

هنگام خرید توجه به راهنمای خرید جاروبرقی ایرانی و خارجی، یک انتخاب مناسب را پیش روی شما قرار می دهد. توان موتور و قدرت مکش دو ویژگی مهم در انتخاب است. توان مصرفی موتور، میزان برق مصرفی جاروبرقی را نشان می‌دهد. و قدرت مکش، عملکرد جارو است. فیلترها بخش مهمی از جاروبرقی هستند که گرد و غبار را به خود جذب می کنند. تعویض فیلترها باید به طور منظم انجام شود. در جاروبرقی های مخزن دار شستشوی فیلتر می تواند گزینۀ مناسبی به جای تعویض باشد. هنگام خرید با روشن کردن و امتحان جاروبرقی به میزان صدای جاروبرقی توجه کنید. از نکات مهم دیگر می توان به وزن، ارتفاع و لوازم جانبی جاروبرقی اشاره کرد. برخی از لوازم جانبی نظیر سری ها و برس ها هنگام نظافت فضاهای مختلف بسیار کاربردی و مفید هستند. میزان بودجه شما برای خرید، انتخاب شما را محدود خواهد کرد. همچنین توجه به گارانتی محصول از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سری های متعدد جاروبرقی

یکی از موضوعات مورد توجه برخی از خریداران جاروبرقی ایرانی و خارجی، لوازم جانبی دستگاه است. سری های جاروبرقی از لوازم جانبی بسیار پرکاربرد است. سری ها در ابعاد مختلف و به همراه انواع برس ها می باشند. این سری ها هر کدام طرح و اندازۀ مخصوصی دارند و برای انجام دادن کار مشخص و با هدف خاصی تولید شده‌ اند. سری های برسی و سری های که برای تمیز کردن گوشه های خانه و قرنیزها استفاده می شوند، از پرکاربردترین سری های جارو هستند. بعضی از تولیدکنندگان جاروبرقی با خلاقیت و راهکاری مبتکرانه، تمام سری ها را در یک قطعه در دسترس مصرف کننده قرار می دهند. از این سری ها برای غبارگیری درزها، کوسن های مبل، دریچه های کولر و بخش هایی از خانه که دور از دسترس است، استفاده می شود. اغلب برای هر نوع کفپوش یک سری خاص تولید می شود. سری های مختلفی برای نظافت پارکت، کاشی و سرامیک، چوب، فرش و موکت تولید شده است.

سری های جاروبرقی

 

جاروبرقی های ایرانی و خارجی

انواع جارو برقی با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شوند. هر یک از این جاروبرقی ها ویژگی های خاص خودشان را دارند. همان طور که در بخش راهنمای خرید جاروبرقی ایرانی و خارجی توضیح داده شد، مهم ترین ویژگی انتخاب یک جاروبرقی برای همۀ خریداران قدرت مکش آن است. توجه داشته باشید هرچه قدرت مکش بیشتر باشد، مصرف برق بیشتر شده و فشار مضاعفی به موتور وارد می شود. بسیاری از خریداران در انتخاب جاروبرقی ایرانی و خارجی به استحکام بدنه و سبکی دستگاه توجه دارند. تعادل جاروبرقی و حرکت روان چرخ ها هم از نکات مهم در انتخاب است. فروشگاه اینترنتی بنان کالا توانسته است تنوع محصولی خیلی زیاد را برای شما فراهم کند و می توانید محصولات را با تمامی ویژگی ها مشاهده و مقایسه کنید. بسیاری از جاروبرقی های ایرانی و خارجی موجود در بازار، طراحی فانتزی دارند. هنگام خرید این نوع دقت شود که در هر حرکت و چرخش، جارو تعادل خود را حفظ کرده و وارونه نشود. از بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار می توان به پارس خزر، پاکشوما و از نوع خارجی به فیلیپس، بوش، سامسونگ و ال جی اشاره کرد.

خرید جاروبرقی از بانه

خرید جاروبرقی از بانه

یکی از مراکز پیشنهادی در راهنمای خرید جاروبرقی ایرانی و خارجی، بازار بانه است. امروزه بانه با دارا بودن موقعیت مرزی خاص، به یکی از بازارهای محبوب خرید کالا در غرب کشور تبدیل شده است. از مهم ترین دلایل خرید جاروبرقی از بانه می توان به تنوع برند، مدل های مختلف جاروبرقی ایرانی و خارجی و نیز فروشگاه های عرضه کننده محصول اشاره کرد. یکی دیگر از مزایای خرید در بانه قیمت ارزان تر برخی از کالاها است. معمولاً بسیاری از کالاها از جمله جاروبرقی را می توان با قیمت ارزان تری خریداری کرد. همچنین اگر امکان خرید حضوری را نداشته باشید، می توانید از طریق وب سایت ها و اپلیکیشن های آنلاین از بانه خرید کنید. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بنان کالا (www.banankala.com) توانسته با رعایت تمامی استاندارد های ممکن امکانات خوبی را برای شما مهیا کند و از لحظه تماس و خرید، توسط تیم تخصصی پشتیبانی خود در خدمت شما خواهد بود. در خرید آنلاین از بانه می توانید با مقایسۀ کالاها و قیمت محصولات، ضمن صرفه جویی در وقت، یک خرید مطمئن داشته باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: