April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۲۸۴
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
کارشناسان شعبه تربت حیدریه بیمه آسیا، شبکه صحنه سازی حوادث رانندگی در شرق کشور را کشف و از پرداخت حدود هفت میلیارد ریال خسارت جلوگیری کردند.
کشف شبکه صحنه سازی حوادث رانندگی در شرق کشور توسط بیمه آسیا
در پی تشکیل پرونده خسارت اتومبیل و درخواست دریافت علی الحساب در شهرستان کاشمر، کارشناسان بیمه آسیا پس از بررسی استعلامات، نوع حادثه، گواهی‌های پزشکی قانونی و سایر مستندات، توانستند شبکه کلاهبرداری که با اقدام به ایجاد تصادفات ساختگی و صدمات جرحی به دنبال دریافت خسارت من غیرحق از شرکت‌های بیمه بود، کشف کنند؛ بنابراین گزارش، حوادث ساختگی این شبکه کلاهبرداری در ساعات پایانی شب و در محل‌های خلوت (جاده روستایی) بین خودروی سواری و موتورسیکلت ایجاد می‌شد و عمده صدمات ایجاد شده، در سر و صورت وارد می‌آمد تا خسارت بیشتری از این طریق دریافت گردد.

این گزارش می‌افزاید: همچنین با اطلاع رسانی به موقع و دقیق مسئولان شعبه تربت حیدریه بیمه آسیا، از پرداخت خسارت توسط یک شرکت بیمه‌ای دیگر به این شبکه کلاهبرداری جلوگیری به عمل آمد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: