April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۶۸۷
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
0
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران با انتشار پیامی، فرا رسیدن روز کار و کارگر را تبریک گفت.
نقش سازنده کارگران در اقتصاد کشور ستودنی است
به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

۱۱ اردیبهشت ماه مصادف با روز کارگر است. روزی که فرصتی فراهم می‌کند تا بتوان از تلاش‌ها و نقش سازنده کارگران عزیز در اقتصاد کشور تجلیل کرد.

کارگران از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند که با تلاش‌های شبانه روزی و صادقانه خود در راه شکوفایی اقتصادی کشور گام بر می‌دارند و در حقیقت عامل حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد و تعالی هستند.

نیروی انسانی، سرمایه نظام اقتصادی در هر کشور است و در این بین کارگران به عنوان سرمایه‌های اصلی اقتصاد ایران و بازوی توسعه پایدار اقتصادی کشور، نقشی مهم و حیاتی برای تحقق برنامه‌های دولت در حوزه تولید به عهده دارند که این تلاش‌ها ستودنی است.

بانک رفاه کارگران همواره تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات مطلوب و مناسب به کارگران و همچنین واحد‌های تولیدی، سهم خود را در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا نماید.

این روز فرخنده را به کارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان سلامتی و موفقیت را برای آن‌ها و خانواده‌های محترمشان مسألت دارم.

اسماعیل للـه گانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: