April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۶۸۸
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
0
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به کارگران مؤمن و زحمتکش صنعت مس کشور تبریک گفت.
موفقیت شرکت مس مدیون اقدام جهادی و انقلابی کارگران مؤمن و زحمتکش است
متن کامل پیام به این شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

«بزرگداشت روز کارگر، این ستون فقرات استقلال کشور و این اسطوره سرنوشت‌ساز و رهایی بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها، وظیف‌های است ملی و اسلامی و همگانی». امام خمینی (ره)

فرا رسیدن روز کار و کارگر را به همه کارگران و زحمتکشان خط مقدم تولید صنعت مس کشور که با کار و تلاش جهادی خود در سراسر ایران اسلامی از شمال غربی تا جنوب شرقی، نبض تولید و ایجاد اشتغال را بر عهده دارند، تبریک می‌گویم.

بدون‌تردید نتیجه کار جهادی و تلاش و کوشش کارگران مؤمن و انقلابی صنعت مس کشور افزایش روز افزون تولید، اشتغال‌آفرینی و صادرات خواهد بود.

آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در بیانات نوروزی تأکید فرمودند، بدون شک با اقدام جهادی و نقش‌آفرین کارگران خستگی‌ناپذیر به‌عنوان سربازان انقلابیِ خط مقدم جبهه تولید که به تعبیر ایشان «از بن دندان دارای وجدان دینی و وجدان ملی» است به بار خواهد نشست.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه کارگران شرکت ملی صنایع مس ایران و خدا قوت به همه عزیزان، رجا واثق دارم درخشش امروز شرکت مس در بازار سرمایه و اقتصاد کشور به‌عنوان یک الگو و شاخص برای سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع، بلاشک مدیون زحمات و اقدام جهادی و انقلابی دستان شما کارگران زحمتکش است که رسول اکرم (صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ) بر آن بوسه زد و فرمود: «این دستی است که از آتش در امان است».

برای همه شما و خانواده‌های عزیزتان که بخشی از پیشرفت شرکت مس مدیون صبوری آنان است آرزوی تندرستی و پیروزی از درگاه ایزد متعال دارم.


علی رستمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: