April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان:
کد خبر: ۳۷۵۷۱۵
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
0
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: خروج گندم و ادوات کشاورزی از استان گلستان ممنوع شد و در صورت مشاهده پلیس نسبت به توقیف بار و وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد.
خروج گندم از این استان ممنوع شد
سیدمحمد دهنوی صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه هماهنگی خرید و قیمت‌گذاری تضمینی محصولات زراعی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش نظارت‌ها و کنترل فرآیند تولید، خرید و توزیع گندم در استان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت مکلف است ظرف مدت ۴۸ ساعت دسترسی‌های لازم سامانه جامع انبارها، سامانه‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی را برای پلیس امنیت اقتصادی و سایر نهاد‌های نظارتی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه خروج گندم و خروج ادوات کشاورزی بخصوص کمباین از استان ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده پلیس نسبت به توقیف محموله و وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه تمامی انبار‌های خصوصی و دولتی متعلق به هر سازمان و ارگان باید موجودی، ورودی و خروجی‌های خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند، خاطرنشان کرد: در غیر اینصورت برابر مقررات و قانون با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

دهنوی گفت: تمامی انبار‌ها باید به صورت آنلاین به شبکه نظارت متصل بوده تا امکان دسترسی‌های به لحظه به موجودی انبار‌ها وجود داشته باشد و تمامی سیلو‌ها هم باید به دوربین فعال مجهز شده و سیلو‌ها نیز موجودی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

وی اضافه کرد: ساعت کار تمام مراکز دولتی خرید تضمینی گندم از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و در صورت لزوم با نظر فرماندار تا جمع‌آوری آخرین بار ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مصوب شد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کنترل جدی و دقیق نسبت به نرخ حمل و نقل محصولات کشاورزی داشته باشد.

دهنوی بیان کرد: جهاد کشاورزی مکلف شد اطلاع‌رسانی دقیق درباره نحوه خرید تضمینی گندم در تمام مراحل را برای مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی در پایان گفت: قیمت خرید تضمینی گندم امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و تمام تلاش دولت بر این است که در کمتر از یک هفته مبلغ خرید تضمینی محصولات کشاورزی به کشاورزان پرداخت شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: