April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۰۷۴
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
0
بی تردید تکریم کارگران تکلیفی است که همواره بردوش جامعه است و مختص روزی خاص نیست اما نامگذاری این روز به نام کار و کارگر خود نشان از اهمیت و جایگاه ارزشمند این قشر از افراد جامعه در رشد و تعالی اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.
پیام مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بمناسبت روز کارگر
پیام مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بمناسبت روز کارگر

بنام یگانه هستی بخش

یازدهم اردیبهشت فرصتی است برای تجلیل و پاسداشت مجاهدت‌های تلاشگران عرصه کار و تولید. بی تردید تکریم کارگران تکلیفی است که همواره بردوش جامعه است و مختص روزی خاص نیست، اما نامگذاری این روز به نام کار و کارگر خود نشان از اهمیت و جایگاه ارزشمند این قشر از افراد جامعه در رشد و تعالی اجتماعی و اقتصادی کشور دارد. کارگران زیربنائی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند و با جوهره درونی و استعداد‌های بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را به سوی داشتن جامعه‌ای پویا و سالم که لازمه حیات مطلوب بشریت است برای همگان رقم می‌زنند و بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در این مسیر نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و بسط خرد ورزی است، پس هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوان هنرمند کارگران به بهترین شکل ممکن بهره برد، توسعه و پیشرفت آن شکوفایی دوچندان خواهد یافت.

به این امید که خداوند منان توفیق خدمتگذاری و توان خیزش در راستای شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی به ما عنایت فرماید تا بتوانیم در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» با تمام ظرفیت خود گام‌های مؤثری در این جهت برداریم، برای تمامی کارگران عزیز و خانواده ارجمند شان سربلندی، نشاط و تندرستی آرزومندم و بار دیگر این روز را به همه خادمین واقعی این مرز و بوم تبریک عرض می‌نمایم.

ناصر تقی زاده

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: