April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
با اقدامات تاثیرگذار قرارگاه صورت گرفت
کد خبر: ۳۷۶۲۵۶
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
0
نماینده گنبد در مجلس گفت: قرارگاه خاتم در بحث آبرسانی استان گلستان گام‌های خوبی برداشته، به خصوص در مناطق مرزی که محدویت‌های بسیار وجود دارد و مردم به آب آشامیدنی دسترسی نداشته اند.
رفع چالش کم آبی در گلستان
امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران‌ها و چالش‌هایی که در شهرستان‌ها به ویژه مناطق محروم وجود دارد، اظهار داشت: متاسفانه دستگاه‌های دولتی توان لازم را برای رفع محرومیت‌ها ندارند یا در بسیاری از موارد اراده‌ای برای رفع محرومیت و حل مشکلات وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه در چنین شرایط اسفباری، شاهد تلاش دستگاه‌های جهادی همچون قرارگاه خاتم هستیم، گفت: از آنجا که در استان‌ها چالش‌های بسیاری وجود دارد، شاهد حضور پررنگ قرارگاه خاتم در بزنگاه مشکلات هستیم.

نماینده گنبد در مجلس از نقش کلیدی و مهم قرارگاه خاتم در استان گلستان خبرداد و گفت: قرارگاه خاتم کار‌های جهادی و حرکت‌های انقلابی خوبی در استان گلستان انجام داده و البته در مناطق محروم تاثیر گذارتر بوده است.

وی با اشاره به چالش‌های کم آبی و مشکلاتی که برای مردم به وجود آورده است، بیان داشت: قرارگاه خاتم در بحث آبرسانی استان گلستان گام‌های خوبی برداشته، به خصوص در مناطق مرزی که محدویت‌های بسیار وجود دارد و مردم به آب آشامیدنی دسترسی نداشته اند.

شادمهر سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت‌ها برای سد نرماب استان گلستان را گامی اساسی دانست و گفت: با سفر ریاست جمهوری که به تازگی اتفاق افتاد، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای سد نرماب سرمایه گذاری و کار عملیاتی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه کلستان مشکل کم آبی مردم را آزاد می‌دهد و به همین دلیل اقدامات قرارگاه خاتم بسیار تاثیر گذار بوده است گفت: با اقدام این قرارگاه برای جانمایی و کانال کشی، شکوفایی خوبی برای استان به بار آورده است.

نماینده گنبد از مسیر طولانی کانال کشی خبرداد و گفت: این کانال کشی تا مناطق مرزی صورت گرفته و تاثیرات خوبی برای روح و روان مردم برجای گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات آبرسانی در فاز‌های یک تا ۵ بخوبی انجام شد گفت: در نتیجه تلاش بی وقفه قرارگاه خاتم، به مناطق مرزی و البته محروم استان گلستان آبرسانی خوبی صورت گرفت که اهمیت این موضوع هنگامی مشخص می‌شود که بدانیم این مناطق مرزی در تنش آبی شدیدی قرار دارد.

شادمهر از ورود قرارگاه خاتم به خلیج گرکان خبرداد و گفت: با ورود قرارگاه خاتم رونق اقتصادی در بخش‌هایی که ظرفیت دارد، اما مغفول مانده، به وجود می‌آید.

نماینده گنبد با تاکید بر اینکه مردم قدر تلاش‌ها را درک می‌کنند گفت: هرجا که قرارگاه خاتم ورود می‌کند، پروژه‌ها بدون وقفه یا وقت کشی و به سرعت پیش می‌رود و مردم از این بابت بسیار خرسند هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: