در مراسم معارفه سرپرست جدید حراست بانک صنعت و معدن مطرح شد:
کد خبر: ۳۷۶۲۹۹
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
0
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: حراست در شبکه بانکی جایگاه ویژه ای دارد که باید همواره با رویکردی پیشگیرانه و اصلاحی به مسایل بنگرد و بر حفظ و صیانت از ارزش ها متمرکز باشد.
رویکرد حراست باید مبتنی بر پیشگیری و صیانت باشد
به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، علی خورسندیان در مراسم معارفه سرپرست جدید و تکریم مدیر پیشین حراست این بانک که با حضور مدیران ارشد حراست کل کشور و جمعی از اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و مدیران این بانک برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات عباس خبازی عنوان داشت: ایشان از مدیران توانمندی هستند که در مدیریت حراست، منشاء اثرات خیر بودند و در دوره تصدی وی اقدامات بسیار ارزشمندی در این بخش مهم بانک به انجام رسید.

وی افزود: آقای گل پیرا هم از مدیران خوشنام، پاکدست و نستوهی هستند که امیدواریم در سمت جدید نیز با توجه به توان علمی، دقت نظر و تجربه‌ای که دارند، بیش از پیش موفق باشند.

خورسندیان تأکید کرد: امروزه موضوعات مربوط به حراست در بانک با بخش فناوری اطلاعات بسیار در هم تنیده و دارای ارتباط معناداری است و این بخش مسولیت سنگینی در حفاظت از دارایی‌ها و اطلاعات دیجیتالی آن بر عهده دارد.

حسین عسکری عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل این بانک نیز عنوان داشت: وظیفه اصلی مدیریت حراست در بانک، سالم سازی فضای کاری در راستای افزایش کارایی و بهره وری نیروی انسانی برای نیل به اهداف بانک در حمایت از تولیدکنندگان و تحقق شعار سال و شناسایی افرادی است که قصد اخلال در فرآیند‌های کاری و نظارتی بانک را دارند و این امر پایش منظم تمامی کارکنان و نظارت مستمر همکاران حراست را می‌طلبد.

در این مراسم عباس خبازی مدیر پیشین حراست بانک نیز گزارشی از مجموعه اقدامات این مدیریت ارایه نمود و بیان داشت: از نیمه دوم سال ۹۷ برنامه ریزی و شناسایی نقاط قوت و ضعف برای تدوین برنامه بلند مدت ۵ ساله در دستور کار قرار گرفت و رسیدگی و بروزرسانی پرونده‌های پرسنلی به انجام رسید، کتابچه مشاغل حساس بانک تهیه شد و اتوماسیون مکاتبات طبقه بندی شده ایجاد گردید.

در این مراسم مهدی گل پیرا سرپرست حراست بانک صنعت و معدن نیز اظهار کرد: با تشکر از حسن اعتماد مجموعه حراست کل کشور و بانک صنعت و معدن، در حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اهداف بانک تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست و امیدواریم در ادامه اقدامات توسعه‌ای و موثر مدیر پیشین این بخش به کمک دوستان، منشاء اثرات خیر و در پیشبرد اهداف بانک مثمر ثمر باشیم.

گفتنی است، مهدی گل پیرا دانشجوی دکترای اقتصاد در مرحله تدوین پایان نامه بوده و سوابق تخصصی و اجرایی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر حراست صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها و عضو هیأت مدیره شرکت لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین و دبیر و عضو کمیته تخصصی بانکی شورای هماهنگی حراست‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، رییس گروه جمع آوری و اطلاع رسانی مرکز حراست و بازرس ویژه در وزارت امور اقتصادی و دارایی و تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: