April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۶۵۳
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
رئیس اسبق کانون صرافان بیان می‌کند: اگر مسئولان اقتصادی بخواهند نرخ ارز را به صورت دستوری کنترل کنند، فنر بازار ازر یک دفعه رها می‌شود و اقتصاد کشور را به سمت و سوی نابودی سوق میدهد هرچند که تا به امروز این نرخ به صورت دستوری کنترل شده است.
پیش‌بینی نرخ ارز
پیشروی قیمت‌ها در بازار ارز، زنگ هشدار دلار برای دولت ابراهیم رئیسی را به صدا درآورد که دلار آمریکا در معاملات گذشته توانست از نیمه کانال ۲۹ هزار تومان عبور و آماده پرواز بر فراز کانال ۳۰ الی ۴۰ هزار تومانی شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران ارزی چشم‌انداز بازار ارز را افزایشی می‌بینند و بر این باورند که نرخ ارز بیش از گذشته افزایش خواهد یافت و ترجیح می‌دهند عرضه‌های خود را به زمان دیگری موکول کنند.
 
در همین رابطه علی‌اصغر سمیعی زفرقندی رئیس اسبق کانون صرافان و کارشناس بازار ارز در گفتگو با خبرنگار پول نیوز بیان می‌کند: اگر مسئولان اقتصادی بخواهند نرخ ارز را به صورت دستوری کنترل کنند، فنر بازار ازر یک دفعه رها می‌شود و اقتصاد کشور را به سمت و سوی نابودی سوق میدهد هرچند که تا به امروز این نرخ به صورت دستوری کنترل شده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: