کد خبر: ۳۷۶۷۴۰
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
0
سولانا یک پروژه منبع باز بسیار کاربردی است که راه حل های مالی غیرمتمرکز  (DeFi) را ارائه می دهد.در حالی که ایده و کار اولیه روی این پروژه در سال 2017 آغاز شد، سولانا به طور رسمی در مارس 2018 توسط بنیاد سولانا در ژنو، سوئیس برای تسهیل ایجاد برنامه غیرمتمرکز DApp طراحی شده و راه اندازی شد.

خرید ارز سولانا در 5 دقیقه + آینده و کیف پول

ارز دیجیتال سولانا چیست؟

سولانا یک پروژه منبع باز بسیار کاربردی است که راه حل های مالی غیرمتمرکز  (DeFi) را ارائه می دهد.در حالی که ایده و کار اولیه روی این پروژه در سال 2017 آغاز شد، سولانا به طور رسمی در مارس 2018 توسط بنیاد سولانا در ژنو، سوئیس برای تسهیل ایجاد برنامه غیرمتمرکز DApp طراحی شده و راه اندازی شد.

هدف آن بهبود مقیاس‌پذیری با معرفی اجماع اثبات تاریخچه (PoH) همراه با اجماع اثبات سهام (PoS) در بلاکچین است. به دلیل مدل اجماع ترکیبی مبتکرانه، سولانا مورد توجه معامله گران و سازمان ها قرار گرفت. تمرکز اصلی بنیاد سولانا بر این است که منابع مالی غیرمتمرکز را در مقیاس بزرگتر در دسترس قرار دهد..SOL  نام توکن بومی Solana است که در اکثر صرافی ها خرید و فروش می شود. برای خرید سولانا میتوانید به پی ام ایکس چنج مراجعه کنید.

بنیانگذاران سولانا چه کسانی هستند؟

آناتولی یاکوونکو مهمترین فرد پشت پروژه سولانا است. حرفه اصلی او در شهر کوالکام شروع شد؛ جایی که او به سرعت به رتبه های بالاتر رسید و در سال 2015 به عنوان مدیر ارشد مهندسی کارکنان معرفی شد. بعدها مسیر حرفه ای او تغییر کرد و یاکوونکو به عنوان مهندس نرم افزار در Dropbox به موقعیت جدیدی دست یافت. او با همکار خود در کوالکام، گرگ فیتزجرالد، همکاری کرد و آنها پروژه ای به نام آزمایشگاه سولانا را تأسیس کردند. با جذب چندین همکار سابق دیگر، پروتکل سولانا و توکن SOL را در سال 2019 برای عموم منتشر کردند.

چه چیزی سولانا را منحصر به فرد می کند؟

یکی از نوآوری‌های اساسی که سولانا ارائه می‌کند، اجماع اثبات تاریخ (PoH) است که توسط آناتولی یاکوونکو مطرح شد. این قابلیت( PoH) باعث افزایش مقیاس پذیری پروتکل می شود. سولانا در فضای بازار ارزهای دیجیتال به دلیل زمان پردازش بسیار کوتاهی که بلاکچین آن ارائه میدهد شناخته شده است.

پروتکل ترکیبی سولانا امکان کاهش قابل توجه زمان اعتبارسنجی را برای اجرای تراکنش و قرارداد هوشمند فراهم می کند. با زمان پردازش سریع، سولانا توجه سازمان های زیادی را نیز به خود جلب کرد.

ویژگی ارزدیجیتال سولانا چیست؟

یکی از وعده های اصلی سولانا به کاربران این است که با افزایش هزینه های غافلگیر کننده روبرو نخواهند شد. این پروتکل به گونه ای طراحی شده است که هزینه تراکنش پائین داشته و در عین حال مقیاس پذیری و پردازش سریع را تضمین کند.

چند سکه سولانا SOL  در گردش است؟

بنیاد سولانا اعلام کرده است که در مجموع 489 میلیون توکن SOL منتشر خواهد شد و در حال حاضر حدود 260 میلیون از این تعداد وارد بازار شده است.

توزیع توکن SOL چگونه است؟

16.23% برای فروش اولیه

12.92% برای توکن های فروش پایه اختصاص داده شد

12.79% برای سکه های SOL بین اعضای تیم اختصاص داده شد

10.46% برای بنیاد سولانا در نظر گرفته شده

5.18% برای پاداش اعتبار سنجان

1.88% برای موارد استراتژیک

1.16% برای فروش عموم

38.89% برای شرکای سولانا

خرید ارز سولانا در 5 دقیقه + آینده و کیف پول

چگونه شبکه سولانا ایمن است؟

سولانا به ترکیبی منحصر به فرد از مکانیسم‌های اجماع اثبات تاریخ (PoH) و اثبات سهام (PoS) متکی است. مکانیسم‌ اثبات تاریخ جزء اصلی پروتکل سولانا است؛ زیرا مسئولیت پردازش تراکنش ها را بر عهده دارد. اثبات تاریخچه(PoH) عملیات های موفقیت آمیز و زمان سپری شده بین آنها را ثبت میکند. مکانیسم‌ اجماع اثبات سهام (PoS) به عنوان یک ابزار نظارتی برای فرآیندهای (PoH) استفاده می شود و بلاک های تولید شده را تأیید می کند. ترکیب این دو مکانیسم اجماع، سولانا را به یک پدیده منحصر به فرد در صنعت بلاکچین تبدیل کرده است.

کیف پول های معتبر سولانا کدامند؟

سولانا (solana) توسط چندین کیف پول معتبر پشتیبانی می‌شود که در این مطلب به برخی از معتبر ترین و ایمن ترین این کیف پول ها می پردازیم.

کیف پول Exodus:

اکسودوس یک کیف پول نرم افزاری است که برای نگهداری  بیت کوین، تتر و سولانا استفاده می شود. کیف پول اکسودوس یک کیف پول ایمن و معتبر است که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در حال حاضر کیف پول اکسودوس نسخه موبایلی و دسکتاپی دارد که نسخه موبایلی آن 59 ارز و نسخه دسکتاپی آن 109 ارز را پشتیبانی می کند.

کیف پول Trust Wallet:

تراست ولت یک نوع کیف پول نرم افزاری است که قابلیت های زیادی دارد محبوبیت کیف پول تراست به حدی است که صرافی بزرگ بایننس در سال 2018 این کیف پول را خریداری کرد و این اتفاق باعث شد تا این کیف پول پشتیبانی و گستردگی بیشتری را ایجاد کند.در حال حاضر تراست ولت بیش از 100 کوین و توکن را پشتیبانی می کند.

کیف پول  Zelcore:

 Zelcore یک کیف پول چند ارزی است که اکنون از SOL و همه توکن های Solana (SPL) پشتیبانی می کند. هر حساب  Zelcore دارای 3 آدرس جداگانه برای هر دارایی است.ذخیره تراکنش، اتصال به dapps، وذخیره توکن های SOL در کنار BTC، ETH و بیش از 270 رمزارز دیگریکی دیگر از ویژگی های این کیف پول است.

 Zelcore برای دسکتاپ، iOS و اندروید در دسترس است. Zelcore همچنین از یک راه حل سفارشی ( آداپتور) کیف پول مبتنی بر Sollet استفاده می کند تا کاربران بتوانند با یک مرورگر به همه برنامه های خود متصل شوند.

کیف پول های تحت وب سولانا:

کیف پول  Phantom، کیف پول  Math Wallet، کیف پول  BitKeep، 

مزایای ارز دیجیتال سولانا

در سیستم های توزیع شده، توافق بر سر زمان دقیق اجرا اغلب به موضوع بحث تبدیل می شود.گره ها در یک شبکه بلاکچین نمی توانند به یک منبع خارجی زمان یا هر تایید زمانی که در یک پیام ظاهر می شود اعتماد کنند.اثبات تاریخ یا اجماع (POH)، یک نوآوری کلیدی در شبکه سولانا (Solana)، شما را با یک تایید زمانی قابل اعتماد و معتبر که در پیام رمزگذاری شده است مجهز می کند.

این قابلیت منجر می شود که یک بلاکچین با توان عملیاتی و کارایی بالا همراه با تعداد زیادی بهینه سازی سیستم های توزیع شده می شود. سولانا همچنین یکی از کارآمد ترین پلاکچین هایی است که شبکه آن از 200 گره فیزیکی متمایز از توان عملیاتی بیش از 50000 تراکنش در ثانیه پشتیبانی می کند. بلاکچین های با کارایی بالا اغلب با چالش انتشار مقادیر زیادی داده مواجه هستند.

تاریخچه قیمتی سولانا

قیمت فروش اولیه توکن سولانا در 5 آوریل 2019 برابر با 0.04 دلار بود که از اواسط ژوئیه 2021 بیش از 700 درصد افزایش یافت. راه اندازی مجموعه Degenerate Ape NFT قیمت سولانا را به قیمت 60 دلار رساند. از آن زمان، عمدتاً به دلیل فعالیت توسعه دهندگان Solana ، اکوسیستم رو به رشد DeFi و ظهور NFT ها در Solana، قیمت این ارز افزایش یافته است. قیمت سولانا در 9 نوامبر 2021 به 248 دلار افزایش یافت.

کدام صرافی ها از ارز سولانا  (ONE) پپشتیبانی می کنند؟

شما برای خرید ارز سولانا  میتوانید از 3 روش اقدام کنید:

  1. خرید ارز سولانا با کارت بانکی
  2. خرید ارز سولانا با تتر از صرافی های متمرکز
  3. خرید ارز سولانا با تتر از صرافی های غیرمتمرکز

خب طبیعتا روش اول بسیار روش راحتر و ایمن تری برای خرید سولانا می باشد. از این رو پیشنهاد ما استفاده از صرافی " پی ام ایکس چنج " می باشد که یکی از امن ترین و بهترین صرافی های حوزه ارزهای دیجیتال در ایران می باشد.

این صرافی تمام اتوماتیک می باشد یعنی تنها فقط کافیست وارد این صرافی به آدرس  pmxchange.co  شوید و در صفحه اصلی از قسمت خرید و فروش ارز های دیجیتال ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی سولانا بگذارید و به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعد با استفاده از اطلاعات هویتی خود میتوانید احراز هوییت کنید و اقدام به خرید ارز سولانا از طریق درگاه معتبر شاپرک نمائید.

در روش دوم و سوم  شما میتوانید با استفاده از صرافی های متمرکزی همچون بایننس و کوکوین و صرافی های غیرمتمرکز از جمله پنکیک سواپ و یونی سواپ اقدام به خرید ارز دیجیتال سولانا نمایید اما توجه داشته باشید برای استفاده از این صرافی ها نیاز به ارز تتر دارید که برای تهیه میتوانید از صرافی پی ام ایکس چنج خریداری نمائید.

به نقل از سایت پلازا

خرید ارز سولانا در 5 دقیقه + آینده و کیف پول

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال و ارز پولکادات ما صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” pmxchange.co را به شما معرفی میکنیم که دارای ویژگی هایی از جمله :

  • سریع ترین صرافی خرید ارزدیجیتال در ایران
  • احراز هویت اتوماتیک
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی از ووچر پرفکت مانی و خرید آنی ووچر پرفکت مانی
  • پشتیبانی بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال
  • واریز وجه ریالی بصورت پایا و کارت به کارت
  • خرید و فروش بدون کارمزد
  • بهترین نرخ در ایران

خرید ارز دیجیتال در 5 دقیقه با چند قدم ساده

در این مطلب ما می خواهیم بررسی کنیم که چگونه میتوانیم خرید ارز دیجیتال را در 5 دقیقه انجام دهیم و آن را نگهداری کنیم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ما در چند قدم می خواهیم خرید ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم.

 ۱.  قدم اول انتخاب یک صرافی مطمئن و معتبر

 صرافی پی ام ایکس چنج  با بیش از ۴ سال سابقه در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال یک صرافی معتبر در این زمینه می باشد.

برای خرید از صرافی پی ام ایکس چنج تنها کافی است یک شماره موبایل به نام خودتون داشته باشید و تنها در کمتر از چند دقیقه احراز هویت کنید و عرض مد نظرتون رو خریداری کنید.

برای اینکار وارد سایت پی ام ایکس چنج به آدرس PMXCHANGE.CO  شوید سپس از قسمت بالا اقدام به ثبت نام و احراز هویت اتوماتیک نمائید.

پس از گذراندن مراحل ثبت نام و احراز هویت میتوایند از قسمت خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال اقدام به خرید نمائید.

۲. قدم دوم ساخت یک کیف پول

بهترین و آسان ترین کیف پول تراست ولت می باشد که از گوگل پلی و اپل استور قابل دسترسی بوده و شما میتوانید با مراجعه به این دو فروشگاه آن را دانلود کنید و نصب کنید. چنانچه در هنگام نصب و ثبت نام تراست ولت به مشکل خوردید میتوانید با جستجو عبارت ” آموزش ثبت نام در تراست ولت ” وارد سایت پی ام ایکس چنج شوید و آموزش 0 تا 100 را ببینید .

۳.قدم سوم انتخاب یک ارز خوب و آینده دار

تیم پی ام ایکس چنج با پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته و به کاربران خود مشاوره می‌دهد که بر روی چه ارزهایی سرمایه‌گذاری بلند مدت کنند.

البته توجه داشته باشید تصمیم نهایی بر عهده خود شما می باشد ما تنها پروژه‌های قدرتمند را به شما معرفی می کنیم.

این مشاوره رایگان بوده و از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین بر روی وب سایت و پشتیبانی تلگرامی ما میتوانید با ما در ارتباط باشید.

۴.خرید و انتقال به کیف پول

در مرحله آخر زمانی که شما کیف پول خود را ساختید و ارزی که مد نظر دارید را خریداری کردید فقط کافیه به کیف پولتون مراجعه کنید و آدرس آن ارز را در صرافی مبدا کپی کنید و پس از تکمیل تراکنش ارز بصورت اتوماتیک به ولت شما منتقل میشود.

مجموعه پی ام ایکس چنج بصورت شبانه روزی آماده  خدمت رسانی به شما عزيزان می باشد و شما میتوانید از طريق چت آنلاین و پشتیبانی تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: