کد خبر: ۳۷۷۰۱۹
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
0
ویبراتور دریلی و یا ویبره دستی در برخی از مواقع به آن ویبره تفنگی هم می گویند. این ویبره های ابزاری برای ویبره و لرزاندن بتن می باشند که توسط قالب بتن احاطه شده هست. در ادامه این مقاله به بررسی علت تعمیرات ویبره دریلی می پردازیم.

اهمیت تعمیر ویبراتور دریلی چیست؟

ویبراتور دریلی و یا ویبره دستی در برخی از مواقع به آن ویبره تفنگی هم می گویند. این ویبره های ابزاری برای ویبره و لرزاندن بتن می باشند که توسط قالب بتن احاطه شده هست. در ادامه این مقاله به بررسی علت تعمیرات ویبره دریلی می پردازیم.

انواع ویبره دریلی چیست؟

  • ویبره دریلی بدنه آلومینیمی و ویبره دریلی بدنه پلاستکی
  • ویبره دریلی شیلنگهای 1.5 متری، 2 متری و 3 متری می باشد

چرا به تعمیرات ویبراتور دریلی دقت داشته باشیم؟

پیش از پرداختن به ماجرای اصول تعمیرات تا راه اندازی یک ویبراتور دریلی خراب شده لازم است تا چرایی توجه به این موضوع را در نظر بگیریم. اغلب دستگاه ویبراتور دریلی و یا هر نوع تجهیز ویبره زنی دیگری در جمع دستگاه ‌های خاص با قیمت بالایی هستند. این دستگاه‌ ها وظایف بسیار خطیری در حین اجرای عملیات ساختمان‌ سازی دارند. از این رو به سادگی نمی توانیم از کنار شرایط کارکرد عادی و مطمئن آنها عبور نماییم.

یک شیلنگ ویبراتور دریلی بایستی عملیات خطیر ویبره زنی حجم های کلیدی مانند بتن ستون های ساختمانی را انجام دهد. همچنین نمی‌ توانیم نسبت به سلامت اطمینان کار با آنها بی ‌تفاوت باشیم. از طرفی قطعا می دانیم که عملیات ویبره زنی بتن در دسته سنگین ترین فعالیت های ساختمان سازی قرار دارد. فعالیتی که در آن دستگاه ویبره زنی عملاً تحت تاثیر سخت ترین شرایط کاری است. بتن در مقدمات امر درست قبل از گیرش نهایی، سیال بسیار سرسختی است. از این رو کاملاً مستعد خرابی تا فرسایش شیلنگ ویبراتورها می باشد.

محصولات بیشتر نیکات کورپ: ویبراتور دریلی موکیتا

 

شیلنگ ویبراتور دریلی حدودا کوچکترین و نیز ظریف ترین مدل در این دسته بندی از تجهیزات ساختمان سازی است. از این رو قطعاً در کار ویبره زنی بتن دچار استهلاک بالایی می باشند. ولی ما نمی توانیم یک شیلنگ ویبراتور دریلی خراب شده را به حال خود رها کنیم. این دستگاه آنچنان کلیدی و البته گران قیمت است که نتوانیم با نگاهی یکبار مصرف گونه با آن کار کنیم. قطعاً قرار نیست تا با خراب‌ شدن ویبراتور دریلی، آن را رها کرده و در تکاپوی تهیه یک مدل تازه باشیم.

از طرفی طرح یکپارچه ویبراتور دریلی گاها سبب می گردد تا شرایط تعمیرات آن را دشوار و یا غیر ممکن تلقی کنیم. کاملاً درست است که در یک ویبراتور دریلی از موتور الکتریکی تا شیلنگ ویبره دریلی بتن طرح یکپارچه ای برای دستگاه در نظر گرفته شده است. اما این دلیل نمی‌ شود که نتوانیم از پس تعمیرات و راه اندازی مجدد دستگاه های خراب شده بر نیاییم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از ویبره دریلی به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://nikacorp.com/category/1119/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%88%DB%8C%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C

اهمیت تعمیر ویبراتور دریلی چیست؟

بررسی شیلنگ ویبراتور

شیلنگ ویبراتور یکی از بخش های مهم جهت از بین بردن سوراخ ها و حباب های موجود در سطح بتن ، گرفتن آب اضافی بتن و در نتیجه ایجاد بتنی محکم و فشرده می باشند.انواع شیلنگ ویبره بتن شامل: شیلنگ ویبراتور مکانیکی، شیلنگ ویبراتور دریلی، شیلنگ ویبراتور برقی، شیلنگ ویبراتور بادی، شیلنگ ویبراتور کانورتوری، شیلنگ ویبراتور دوشی، شیلنگ ویبراتور بنزینی و شیلنگ ویبراتور پرتابل می باشد. سایزهای مختلف شیلنگ ویبراتور شامل ۱، ۱/۵، ۲، ۲/۵ و ۳ اینچ بوده است و معروفترین برندهایی که در بازار وجود دارند ساخت کشورهای ایران، ایتالیا، کره، اسپانیا و چین هستند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت شیلنگ ویبره کره ای و قیمت شیلنگ ویبره با ما در تماس باشید.

نیکا ، تامین کننده محصولات صنعتی در ایران

نیکا با تجربه 20 ساله در زمینه واردات، عرضه و فروش انواع تجهیزات صنعتی، فعالیت اینترنتی خود را از دی ماه 1396 آغاز نمود. فروشگاه نیکا با اتکا به تجربه 20 ساله در زمینه تولید ماشین آلات ساختمانی و تجربه 10 ساله در زمینه واردات انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک سایت خود را در دی ماه 1396 دایر نموده است و اقدام به ارائه یکی از کاملترین سایت ها در زمینه فروش انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی، تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک نموده است.

شما می توانید کلیه محصولات را با ضمانت بهترین قیمت و همچنین ضمانت اصلی بودن کالا از ما خرید نمایید.

امیدواریم با استعانت از پروردگار الهی در اجرای هر چه بهتر این مهم و خدمت به مشتریان گرامی موفق باشیم.

در این مسیر صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.nikacorp.com مراجعه فرمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: