کد خبر: ۳۷۷۰۳۶
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
0
آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران موفق به دریافت گواهی بین المللی مدیریت کیفیت، رضایتمندی و رسیدگی به شکایات شد.
دریافت دو گواهی‌نامه ایزو توسط آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران
به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران پس از طی مراحل آموزشی، بازرسی و بازبینی‌های مکرر و پیاده سازی همه قوانین و الزامات ISO۹۰۰۱ و ISO۱۰۰۰۲، موفق به اخذ اصل گواهی بین المللی ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ (مدیریت کیفیت) و ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ (رضایتمندی و رسیدگی به شکایات) از موسسه بین المللی Moody international تحت اعتبار NACI (مرکز ملی تایید صلاحیت ایران) شده است.

آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی در سال ۱۴۰۱ موفق به اخذ گواهینامه‌های استاندارد مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ و ISO۱۰۰۰۲ شده است که جزو بالاترین سطح گواهینامه‌های صادره در سراسر دنیا به حساب می‌آید.

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱، دارای رویکردی فرآیندی و به دنبال بهبود مداوم و تمرکز آن بر مدیریت کیفیت است و همواره به دنبال ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات می‌باشد و استاندارد ISO۱۰۰۰۲ از استاندارد‌های پشتیبان مدیریت کیفیت محسوب می‌شود که مدیریت کیفیت، رضایتمندی مشتری و رسیدگی به شکایات در سازمان‌ها را تسهیل می‌کند.

آزمایشگاه مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران در بهار ۱۳۹۹ در بحران پاندمی کووید -۱۹ فعالیت خود را آغاز کرد و همین امر باعث تشخیص زودهنگام بیماری و درمان به موقع بیماران شد.

آزمایشگاه مولکولی در زمینه تشخیص بیماری‌های عفونی و سرطانی می‌تواند کمک شایانی در تشخیص زودهنگام بیماری داشته باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: