کد خبر: ۳۷۷۶۹۹
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست و بازرسی بیمه آسیا با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل و مشاور مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
تودیع و معارفه مدیر حراست و بازرسی بیمه آسیا
در این مراسم مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا از عملکرد شایسته نعمت آله قیاسوند مدیر سابق بازرسی و حراست قدردانی نمود. وی همچنین رضا غلامی را به عنوان مدیر جدید معرفی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا در این مراسم با تاکید بر توانمندی‌ها و ویژگی‌های بی نظیر بیمه آسیا تصریح کرد: تداوم موفقیت‌های بیمه آسیا، نیاز به همدلی و همیاری بیش از پیش اجزای آن دارد که در فضایی آرام و به دور تنش محقق می‌شود.

در ادامه این مراسم، آقای عباسی، مشاور مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیر سابق حراست و بازرسی بیمه آسیا، در سخنانی، اخلاق محور بودن و ایجاد آرامش در سازمان‌ها را از اهداف حراست‌ها برشمرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: