April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۷۸۲
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
شایعات مربوط به هدست واقعیت ترکیبی اپل در ماه‌های اخیر شدت گرفته، اما هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی معرفی می‌شود. ارجاعاتی که اخیرا به پلتفرم RealityOS شده بود، احتمال معرفی این دستگاه در WWDC ۲۰۲۲ را تقویت می‌کرد، اما حالا «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس اعلام کرده که این هدست در کنفرانس توسعه‌دهندگان پیش رو معرفی نمی‌شود.
هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC ۲۰۲۲ معرفی نمی‌شود
مینگ-چی کو در صفحه توییتر خود نوشت اپل به زمان بیشتری نیاز دارد تا هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود را به تولید انبوه برساند. در نتیجه، از نظر این تحلیلگر بعید به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها هفته آینده در WWDC ۲۰۲۲ از این محصول پرده بردارند.

مینگ-چی کو معتقد است که اپل به این زودی از هدست خود پرده برنمی‌دارد، چون با این کار فرصت کافی را به رقبا خواهد داد تا قابلیت‌های این دستگاه را کپی کنند. او همچنان ادعا می‌کند که اولین هدست AR/VR کوپرتینویی‌ها در اوایل سال ۲۰۲۳ به بازار می‌آید.

این اولین باری نیست که تحلیلگران از عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال ۲۰۲۳ خبر می‌دهند. «جف پو»، تحلیلگر شرکت Haitong International Securities هم باور دارد که عرضه این محصول تا فصل اول ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. البته این احتمال وجود دارد که این شرکت استراتژی عرضه نسل اول اپل واچ را تکرار کند؛ یعنی هدست خود را در اواخر سال ۲۰۲۲ به نمایش بگذارد، اما آن را در اوایل سال ۲۰۲۳ به دست مشتریان برساند.

با این حال، انتظار داریم که در iOS ۱۶ شاهد قابلیت‌های جدیدی در زمینه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی باشیم تا شرایط برای عرضه هدست واقعیت ترکیبی این شرکت مهیا شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: