کد خبر: ۳۷۸۰۰۶
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
0
قیمت بنزین در ایالات متحده بار دیگر به بالاترین حد خود رسید و به ۴.۸۱ دلار در هر گالن افزایش یافت.
با افزایش قیمت نفت در سطح جهان، هزینه بنزین در حال افزایش است
از راشاتودی؛ بر اساس داده‌های انجمن خودروی آمریکا (AAA)، که قیمت‌ها را در بیش از ۶۰۰۰۰ پمپ بنزین در سراسر کشور دنبال می‌کند، نرخ بنزین از زمان تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا دو برابر شده است.

در پایان ژانویه ۲۰۲۱، در هفته اول ریاست جمهوری بایدن، یک گالن بنزین تنها ۲.۳۹ دلار قیمت داشت. بالاترین قیمت بنزین در این کشور به طور سنتی در ایالت کالیفرنیا ثبت می‌شود، جایی که رانندگان اکنون باید به طور متوسط ​​۶.۲۹ دلار برای هر گالن بپردازند.

چهار هفته است که قیمت سوخت آمریکا رکورد‌های جدیدی را ثبت کرده است. اولین موج در پایان زمستان رخ داد، زمانی که روسیه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز و کشور‌های غربی با تحریم‌ها پاسخ دادند که عرضه جهانی انرژی روسیه را به خطر انداخت.

واشنگتن اوایل بهار امسال نفت روسیه را تحریم کرد. علیرغم اینکه عرضه روسیه تنها ۸ درصد از واردات آمریکا را پوشش می‌داد، با افزایش قیمت نفت در سطح جهان، هزینه بنزین در حال افزایش است.

بایدن روز چهارشنبه در سخنرانی خود در کاخ سفید گفت که دولت آمریکا علیرغم تلاش‌هایش بعید است بتواند در کوتاه مدت هزینه بنزین در این کشور را به اندازه کافی کاهش دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: