کد خبر: ۳۷۸۱۴۶
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
0
سرپرست بانک توسعه تعاون ارتقای خدمات بانکی و بیمه‌ای را در کمک به رشد و توسعه تعاونی‌ها موثر دانست.
ارتقای خدمات بانکی- بیمه ای در راستای کمک به رشد و توسعه تعاونی ها
به نقل از محمد شیخ حسینی بیان داشت: کمیسیون تخصصی بازارسرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران، به دلیل گستردگی جامعه مخاطب، یک فرا کمیسیون است و ما سیاست ها، سرویس‌ها و خدماتی که در حال حاضر در بانک توسعه تعاون، وجود دارد را در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار می‌دهیم و به دنبال بهره گیری از ظرفیت سایر بانک‌ها برای توسعه بخش تعاون نیز هستیم.

رئیس کمیسیون بازارسرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران با بیان این مطلب گفت: ۸۰ درصد تامین مالی اقتصاد، توسط بانک صورت می‌گیرد و بیمه نیز یکی از بازیگران اکوسیستم اقتصاد است با این توصیف برنامه‌های مدونی برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های تخصصی بخش تعاون، شامل بانک، بیمه و تعاونی‌های اعتبار با محوریت اتاق تعاون ایران تدوین و به اجرا درمی آید.

وی با اشاره به اهمیت پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای و لزوم نگاه سیستمی و هم افزایی میان اجزا اظهار داشت: باید نیاز و خواسته‌های بدنه تعاونی‌ها در اجرا شناسایی شود و با احصاء آن فرآیندها، سیاست‌های اعتباری ارزی، بیمه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تنظیم گردد تا در راستای توسعه بخش تعاون و رضایتمندی خانواده بزرگ تعاون که مخاطب اصلی و جامعه هدف بانک توسعه تعاون هستند، گام‌های موثری برداشته شود.

شیخ حسینی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اهمیت جایگاه بخش تعاون اذعان کرد: ما سیاست ها، سرویس‌ها و خدماتی که در حال حاضر وجود دارد را در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار می‌دهیم و به دنبال بهره گیری از ظرفیت سایر بانک‌ها برای توسعه بخش تعاون نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون بازارسرمایه، بیمه و بانک ظرفیت‌ها را احصا خواهد کرد و شناسایی مشکلات و چالش‌های تعاونی‌ها را در دستور کار قرار می‌دهد از سوی دیگر شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاونی استانی نیز دارای ظرفیت بالایی هستند و می‌تواند پیشنهادات، انتقادات و راهکار‌های پیشنهادی را به این کمیسیون ارائه کنند.

شیخ حسینی خاطرنشان کرد: با آسیب شناسی و احصاء مشکلات و شناخت ظرفیت‌ها و دریافت پیشنهادات و راهکارها، سیاست‌ها و استراتژی‌های خودمان را اصلاح کرده و تلاش می‌کنیم آنچه خانواده بزرگ تعاون نیاز دارد را محقق کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: