کد خبر: ۳۷۹۴۱۹
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
0
کشور چین، قانون مجازات شرکت‌های اینترنتی را به دلیل سوء استفاده از رقابت در بازار تصویب کرد.
قانون مجازات شرکت‌های اینترنتی در چین تصویب شد
قوه مقننه چین روز جمعه اصلاحیه‌ای را در قانون ضد انحصار رقابت به منظور ایجاد یک محیط عادلانه، شفاف و قابل پیش بینی برای فعالان تجاری اینترنتی تصویب کرد.

به گزارش سایت gadgetsnow، این اصلاحات برای شرکت‌های دیجیتالی و اینترنتی از اول آگوست اعمال خواهد شد.

کشور چین در دو سال گذشته به دلیل جلوگیری از جرایم اینترنتی نظارت خود را بر اقتصاد وب سایت‌ها تقویت کرده است. سال گذشته، مقامات این کشور در ۹۸ مورد، برای شرکت‌های بزرگ همچون Tencent، Alibaba، Meituan، Didi Chuxing، JD.com و Baidu مجازات‌های اداری صادر و آن‌ها را در مجموع به پرداخت ۲۱.۷۴ میلیارد یوان معادل ۳.۲۵ میلیارد دلار جریمه کردند.

به گزارش شینهوا، این اصلاحات که در جلسه پایانی کمیته دائمی سیزدهمین کنگره ملی به تصویب رسیده، روشن می‌کند که چین قوانین رقابتی سازگار با اقتصاد بازار سوسیالیستی را تدوین و اجرا خواهد کرد.

اصلاح قانون ضد انحصار  چین 

اصلاحات مربوط به قانون ضد انحصار رقابت در چین، از رقابت منصفانه در بازار محافظت می‌کند و مقررات درباره حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی را قاعده مند می‌کند.

به گزارش گلوبال تایمز، اجرای این قانون دور جدیدی را در عادی سازی نظارت مبتنی بر قوانین چین نشان می‌دهد. لیو دینگ‌دینگ تحلیلگر بازار پکن می‌گوید: قانون بازنگری شده اقتصاد کلی برنامه را با قوانین استاندارد تنظیم می‌کند و کارمندان  صنعت می‌توانند بر اساس اصل توسعه با کیفیت بالا و در چارچوب قانون به کار خود ادامه دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: