کد خبر: ۳۷۹۵۸۵
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
0
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: پیش‌بینی سازمان هواشناسی نشان از گرمتر شدن هوا دارد و براین اساس روز چهارشنبه مصرف برق بیشتر خواهد شد و مردم باید همکاری بیشتر در مدیریت مصرف داشته باشند.
افزایش مصرف برق در روز جاری
«مصطفی رجبی مشهدی» در جلسه مدیرت مصرف بار در مرکز پایش مصرف برق افزود: دیروز (سه‌شنبه) روز گرمی را تجربه کردیم و از لحاظ مصرف برق رکورد جدیدی رقم خورد.

وی ادامه‌داد: رقم ۶۶هزار و ۹۸ مگاوات مصرف برق عدد بزرگی است که نسبت به روز دوشنبه ۶۰۰ مگاوات افزایش نشان می‌دهد.

سخنگوی صنعت برق گفت: روز چهارشنبه مصرف برق بیشتر خواهد شد و بر این اساس نیاز به همکاری بیشتر مردم به‌ویژه از ساعت ۱۳ تا ۱۷ است.

رجبی مشهدی اضافه‌کرد: هر شب یک پیک شبانه نیز داریم که از ساعت۲۰ و ۳۰ دقیقه شروع شده و تا ساعت ۲۳ ادامه دارد و از مردم درخواست می‌کنیم در این ساعت‌ها میزان روشنایی‌ها را کاهش دهندتا امکان تامین برق پایدار فراهم شود.

روز گذشته میزان مصرف برق کشور رکورد بی‌سابقه را ثبت کرد و با عبور از ۶۶ هزار مگاوات به کانال خطرناک ۶۶ هزار و ۹۸ مگاوات رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: