در آستانه یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر؛
کد خبر: ۳۷۹۷۵۵
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر اعلام کرد که از امروز تا سه شنبه ۱۴ تیر آماده دریافت آثار برای انجام داوری بصری است.
دبیرخانه جشنواره بین المللی مد و لباس فجر آماده دریافت آثار است
دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر طی اطلاعیه ای، در خصوص شرایط و نحوه دریافت آثار تأیید شده بخش مهارتی (اثر تولید شده) اعلام کرد:

به اطلاع آن دسته از متقاضیان محترمی که با ثبت نام و ارسال تصویر نمونه اثر طراحی و تولید شده در بخش مهارتی شرکت کرده اند، می‌رساند که نتایج کارشناسی اولیه در پنل کاربری شرکت کنندگان قابل مشاهده است و دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از روز شنبه ۱۱ تیرماه تا روز سه شنبه ۱۴ تیرماه آماده دریافت آثار برای انجام داوری بصری است.

لازم به ذکر است که متقاضیان محترم باید آثار خود را از طریق پست پیشتاز، تیپاکس و یا مراجعه حضوری تحویل دبیرخانه دهند و رسید ارسال اثر را تا زمان تحویل و عودت اثر نگهداری کنند.

تحویل آثار تنها در صورت ارائه رسید و کارت شناسایی معتبر امکان پذیر خواهد بود. لطفاً هنگام مراجعه، علاوه بر اصل اثر، کد ده رقمی اثر (موجود در پنل کاربری) را به همراه داشته باشید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: