کد خبر: ۳۷۹۹۸۲
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
0
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به تمامی فعالان و دست‌اندرکان این حوزه تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر «علی رستمی» مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز «صنعت و معدن»
متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

نامگذاری یک روز در تقویم با عنوان «صنعت و معدن» ضمن اینکه از خردمندی و دغدغه نهاد‌های تصمیم گیر در کشور حکایت دارد نشان می‌دهد که بخش صنعت به‌ویژه صنایع معدنی نه تنها پیشران اقتصاد و اشتغال است بلکه به فرموده مقام معظم رهبری بهترین پتانسیل با صرفه اقتصادی بالا برای توسعه و افزایش تاب‌آوری اقتصاد در شرایط کنونی کشور است. از این رو، ضروری است که این بخش مورد توجه جدی مسئولان و دست اندرکاران بخش صنایع معدنی قرار بگیرد و در نظام توسعه‌ای کشور از جایگاه و اولویت ویژه‌ای برخوردار شود.

بدون شک، این بخش از اقتصاد از عوامل مٶثر و مولد اشتغال و توسعه پایدار است و هرگونه توجه نسبت به آن اگر با کار جهادی و انقلابی همراه باشد عواید بسیار زیادی را نصیب کشور می‌سازد.

ضمن تبریک این روز به همه فعالان معدنی و صنعتی کشور به ویژه پرسنل سختکوش و خستگی ناپذیر صنعت مس در جای جای ایران زمین برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

علی رستمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: