April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۴۵۵
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
0
با توجه به اتمام دوره اعضای هیات مدیره فعلی، در این مجمع انتخاب مدیران نیز در دستور جلسه مجمع عمومی قرار گرفته و صاحبان سهام از بین کاندیدا‌های اعضای هیات مدیره که قبلا صلاحیت حرفه‌­ایشان مطابق با آیین‌­نامه مصوب شورای عالی بیمه به تایید بیمه مرکزی ج. ا. ایران رسیده است، اعضای هیات مدیره را انتخاب می­‌کنند.
بیمه باران به مجمع می ­رود
بنا به گزارش‌­های مالی منتشر شده در سامانه رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه باران درسال دوم فعالیت خود توانسته افزایش دو برابری در تعداد صدور بیمه‌­نامه و میزان وصول حق­‌بیمه را تجربه کند و با توجه به سال‌های اول فعالیت عملکرد مطلوبی را در بازار بیمه بر جای بگذارد.

ترویج بیمه‌­های پس­‌اندازی، شفافیت در عملیات سرمایه‌­گذاری سهامداران و بیمه­‌گذاران، گزارش­گری مستمر نتایج سرمایه­‌گذاری، توسعه شبکه فروش به روش­‌های جدید، آشناسازی شبکه فروش با مفاهیم بیمه­‌ای، مالی و اقتصادی، از جمله رویکرد‌های متمایز این شرکت در بازار بیمه است که توانسته در دورۀ کوتاه فعالیت، اعتماد بیمه­‌گذاران را به خود جلب و با تغییر نوع نگاه آن‌ها به بیمه زندگی، بیمه‌­گذاران جدید را به خرید بیمه‌­های پس‌­اندازی ترنم باران ترغیب کرده و به عنوان یک شرکت بیمه تخصصی گامی موثر بر افزایش ضریب نفوذ بیمه بردارد.

اشاره به برخی از دستاوردها، نوآوری‌­ها و نتایج شرکت بیمه باران در سال­های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ می­‌تواند بیانگر قسمتی از فعالیت­‌های این شرکت برای متفاوت اندیشیدن، متفاوت عمل کردن باشد:

طراحی، رونمایی و عرضه محصولات منحصر بفرد ترنم و مستمری آنی برای اولین بار در صنعت بیمه کشور

افزایش اعتماد بیمه‌­گذاران و بهبود فرآیند گزارش­گری به‌­واسطه اعلام و اعمال ماهیانه نتایج بازدهی سرمایه‌­گذاری بیمه‌­نامه‌­ها در ذخایر ریاضی بیمه­‌نامه­

وصول نزدیک به ۳، ۰۰۰ میلیارد ریال حق­‌بیمه در انواع بیمه­‌های زندگی در دو سال اول فعالیت

موفقیت در تبدیل منابع پس‌­اندازی آحاد جامعه به حق­‌بیمه جدید در بیمه­‌های زندگی به‌­شرط حیات و لذا مشارکت موثر در بزرگ­تر کردن کیک صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه­‌های زندگی

اعطای کد نمایندگی به بیش از ۳۰۰ نماینده حقیقی در انواع نمایندگان حقیقی بیمه و نمایندگان فروش بیمه­‌های زندگی

مدیران و کارشناسان بیمه باران، مدیران بازاریابی و هماهنگی منطقه­‌ای در سطح کشور و نمایندگان و کارگزاران که جزو افراد نام آشنا، جوان، تحصیل­کرده و با انگیزه هستند تلاش می­‌کنند با اشراف به بیمه‌­های زندگی، موضوعات مالی و بازاریابی، نقش مشاور امین و صادق متناسب با شرایط هر فرد، برای بیمه‌­گذاران ایفا کنند و آرزوی" هر ایرانی حداقل یک بیمه زندگی "را دست‌یافتنی کنند.

روابط عمومی شرکت بیمه باران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: