April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۵۳۶
۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
در بازار امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ قیمت دلار در تهران مثل روز‌های گذشته رنج بود. بازار سکه هم امروز شاهد الاکلنگ قیمتی بین دو کانال ۱۴ میلیون و ۱۵ میلیون تومان بود.
دلار سلیمانیه بالاتر از تهران
در بازار امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه قیمت دلار در تهران مثل روز‌های گذشته رنج بود و در سلیمانیه ۱ هزار تومان بالاتر از تهران قیمت خورد. نرخ برابری درهم به دلار هم یک کانال بالا از تهران قرار گرفت.

قیمت دلار در صرافی ملی و بازار متشکل

در صرافی ملی هم قیمت دلار از صبح تا ظهر با قیمت ۲۷ هزار و ۹۴۷ تومان مبادله شد و از نیمه ظهر به بعد با ۲۷ هزار و ۸۹۳ تومان به فروش رسید. نرخ دلار متشکل هم امروز در محدوده ۲۷ هزارو ۸۰۸ تومان آغاز به کار کرد و عصر امروز به قیمت ۲۷ هزار و ۷۵۵ تومان نرخ گذاری شد.

رشد محدود طلا ۱۸ عیار / الاکلنگ در بازار سکه

قیمت اونس طلا در بازار امروز تقریبا ۳ دلار از دیروز پایین‌تر معامله شد. فلز گران بهای جهانی امروز در محدوده ۱۷۲۷ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا در مقایسه با دیروز ۳ هزار و ۴۰۰ تومان رشد کرد و با ۱ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رسید. بازار سکه هم امروز شاهد الاکلنگ قیمتی بین دو کانال ۱۴ میلیون و ۱۵ میلیون تومان بود.

با فرض سکه ۱۵ میلیون تومانی حباب سکه ۱۸ درصد بدست آمد و فاصله ذاتی سکه با قیمت نقدی بیش از ۲ میلیون تومان بود. سکه بازان به دلیل انتظارات تورمی به راحتی در موقعیت فروش قرار نمی‌گیرند. آن‌ها نسبت به فروش کالای سرمایه‌ای خود شک و تردید دارند.
برچسب ها: بازار ، دلار ، صرافی ، سکه ، معامله
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: