April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۸۷۹
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
اخیرا پرچمدار رده بالای شیائومی ۱۲S اولترا توانسته در یک تست گیمینگ در مقابل آیفون ۱۳ پرو مکس پیروز شود.
شکست سنگین آیفون ۱۳ در مقابل این مدل گوشی شیائومی
گوشی‌های هوشمند گیمینگ ویژگی‌های عملکردی بیشتری را نسبت به دستگاه‌های غیرگیمینگ ارائه می‌دهند. با این حال، برخی از گوشی‌های پرچمدار با تجهیز به ویژگی‌های عملکردی فوق العاده، می‌توانند به عنوان یک گوشی گیمینگ نیز مورد استفاده قرار گیرند.

گاه تست‌هایی طراحی می‌شوند که عملکرد گوشی‌های هوشمند را در هنگام بازی آزمایش می‌کنند. اخیرا پرچمدار رده بالای شیائومی ۱۲S اولترا توانسته در یک تست گیمینگ در مقابل آیفون ۱۳ پرو مکس پیروز شود.

به طور کلی گوشی‌های آیفون عملکرد بهتری نسبت به تلفن‌های اندرویدی ارائه می‌دهند. اما این بار تست بازی که توسط تحلیلگری به نام Golden Reviewer انجام شده است، نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲S اولترا گوشی گیمینگ بهتری نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس است. این تحلیلگر معتقد است که پرچمدار شیائومی در میان تمامی گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های اپل، از برتری قابل توجهی برخوردار است.

به نظر می‌رسد چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس دلیل اصلی پیروزی پرچمدار جدید اندرویدی باشد. این تراشه یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و سایر تراشه‌ها است. آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهند که شیائومی ۱۲S اولترا با نرخ فریم بالاتر (به طور متوسط ۵۸۸ فریم در ثانیه) نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند برتر سال ۲۰۲۲ کار می‌کند. همچنین در این تست کار با نرخ فریم بسیار بالا، سبب داغ شدن این گوشی هوشمند نشد.

شیائومی ۱۲S اولترا پرچمداران اپل و سامسونگ از جمله آیفون ۱۳ پرو مکس، آیفون SE ۲۰۲۲ و گلکسی اس ۲۲ اولترا را در این مقایسه شکست داد. لازم به ذکر است آیپد مینی ۶ که از چیپست A۱۵ Bionic بهره می‌برد، نرخ فریم بالاتری نسبت به شیائومی ۱۲S اولترا ارائه می‌دهد. پرچمدار جدید شیائومی سنسور دوربین اصلی بزرگتری نسبت به اکثر گوشی‌ها دارد و با یک پنل ۶.۷۳ اینچی OLED و باتری ۴۸۶۰ میلی آمپری و با پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی ارائه می‌شود. این گوشی هوشمند ویژگی‌های چشمگیری را ارائه می‌دهد و قیمتی در حدود ۹۰۰ دلار دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: