کد خبر: ۳۸۱۰۵۷
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
0

پنجره دوجداره یکی از راه‌های مهم در صرفه جویی انرژی و گرمایش منزل و محل کار است به همین دلیل اخیرا به یکی از پرکاربردترین نوع پنجره تبدیل شده است. در ابتدا پروفیل در و پنجره فقط به رنگ سفید در بازار عرضه می‌شدند اما با گسترش استفاده از در و پنجره upvc امروز پروفیل در و پنجره در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قابل ساخت و سفارش هستند. پنجره دوجداره رنگی تاثیر زیادی در نمای داخلی و خارجی ساختمان دارد و به آن جلوه خاصی می‌بخشد.

شما می‌توانید به راحتی پنجره دوجداره رنگی متناسب با نمای بیرونی ساختمان و یا معماری و دکوراسیون داخلی خود در سبک مدرن یا کلاسیک سفارش دهید و زیبایی محل کار یا سکونت خود را افزایش دهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایا و انواع پنجره دوجداره رنگی آشنا شوید.

آشنایی با انواع پنجره دوجداره رنگی

مزایای در و پنجره upvc رنگی

از مهم‌ ترین مزایای پروفیل در و پنجره رنگی می‌توان به تنوع طرح و رنگ آن اشاره کرد شما می‌توانید در و پنجره upvc خود را مطابق با رنگ معماری داخلی یا خارجی ساختمان هماهنگ کنید. پنجره دوجداره رنگی می‌تواند جزئی مهم از معماری ساختمان شما باشد و به آن زیبایی و جلوه خاصی ببخشد.

پنجره‌ دوجداره رنگی به دلیل لایه محافظی که رنگ روی پروفیل در و پنجره ایجاد می‌کند نوعی خاصیت ضد خش پیدا می‌کند که این یکی از مزایای مهم در و پنجره upvc  رنگی است. علاوه بر این لایه رنگی که روی پنجره قرار می‌گیرد باعث ضدزنگ شدن پنجره نیز می‌شود و خود به نوعی عایق محافظ برای پنجره تبدیل می‌شود. این پنجره ‌ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت و سرما و گرما نیز دارند.

پنجره دوجداره رنگی به راحتی قابل نصب است و دارای طول عمر بالایی است. شستشوی این نوع پروفیل در و پنجره نیز به راحتی انجام می‌ شود و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. می‌توانید انواع مختلف پروفیل در و پنجره را در طرح‌ ها و رنگ‌ های گوناگون را با اطمینان خاطر سفارش دهید زیرا پروفیل یو پی وی سی در هافمن از کیفیت و تنوع بسیاری بالایی برخوردار است.

پنجره‌ های چوبی  جلوه زیبایی به محیط می‌دهند اما نگهداری از آن‌ها بسیار دشوار است و شما باید باید تمیز کردن و سالم نگه داشتن آن در طول زمان وقت و هزینه بسیاری صرف کنید شما می‌توانید با استفاده از پنجره دوجداره رنگی با طرح چوب در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و از ماندگاری بالای آن بهره‌ مند شوید.

شما می‌توانید پنجره دوجداره قدیمی خود را به راحتی و بدون تغییر در ساختمان با پنجره دوجداره رنگی تعویض کنید و جلوه جدیدی به محیط خود ببخشید.

آشنایی با انواع پنجره دوجداره رنگی

نحوه ساخت پنجره دوجداره رنگی چگونه است؟

پروفیل در و پنجره در اصل به صورت سفید تولید می‌شوند و امکان تولید اولیه آن‌ها به صورت رنگی وجود ندارد. با توجه به این مشکل پروفیل در و پنجره رنگی که در بازار موجود است پس از تولید به دو روش مختلف رنگ آمیزی می‌شود و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

در هر کدام از این روش‌ها پروفیل در و پنجره به روش خاصی رنگی می‌شوند که هرکدام از این روش‌ها طرح و جلوه خاص خود را دارند و مشتریان بر اساس سلیقه خود می‌توانند یکی از این دو روش را انتخاب کنند. در ادامه با دو مدل مختلف پنجره دوجداره رنگی و ساخت آن آشنا می‌شویم.

پنجره دوجداره رنگی با رنگ کاری

UPVC به کار رفته در پنجره دوجداره قابلیت رنگ پذیری دارد و با استفاده از نوعی رنگ پاش خاص می‌توان سطح آن را با انواع رنگ دلخواه پوشاند. در این نوع در و پنجره UPVC  رنگی ، پروفیل در و پنجره در کارگاه رنگ آمیزی می‌شوند. در این روش عموما رنگ‌ها ساده و تک رنگ هستند اما تنوع بسیار بالا و بدون محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود دارد. این نوع رنگ نوعی حالت ضدخش نیز به پنجره می‌دهد و مقاومت آن را بالا می‌برد.

 رنگ‌های به کار رفته شده برای رنگ آمیزی با رنگ‌های ساختمانی بسیار متفاوت هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند، به همین دلیل پروفیل در و پنجره رنگی سال‌ها بدون افت کیفیت دوام دارند و بدون نگرانی از ریزش رنگ یا ترک خوردگی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پنجره دوجداره رنگی با لمینت

در این حالت پروفیل در و پنجره پس از تولید به قسمت لمینیت ارسال می‌شود در این مرحله روکش لمینیت‌های طراحی شده در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف روی پنجره چسبانده و با حرارت نصب می‌شوند و به صورت دائمی روی پروفیل می‌چسبند. در این روش می‌توانید از طرح‌هایی مانند طرح چوب نیز استفاده کنید.

 در این مرحله کیفیت لمینیت‌ های به کار برده شده بسیار اهمیت دارد زیرا ممکن است کیفیت پایین فیلم لمینت موجب ایجاد برآمدگی روی سطح شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد کند. لمینت به کار رفته در پروفیل یو پی وی سی در هافمن از کیفیت بالایی برخوردار است و به شما این اطمینان را می‌دهیم که بدون هیچ نگرانی می‌توانید از انواع طرح‌های لمینت پنجره دوجداره رنگی استفاده کنید.

آشنایی با انواع پنجره دوجداره رنگی

پروفیل در و پنجره رنگی در چه رنگ‌هایی قابل سفارش است؟

پنجره رنگی دوجداره در انواع رنگ‌ها با تنوع بالا قابل سفارش هستند و شما براساس معماری ساختمان و دکوراسیون خود می‌توانید از انواع رنگ‌ها استفاده کنید همچنین پنجره دوجداره رنگی با لمینت به شما این امکان را می‌دهد تا اط طرح‌های خاص مانند طرح چوب و .. بهره‌مند شوید. پروفیل در و پنجره رنگی را می‌توانید در دو حالت مات یا رنگی بر اساس فضا و سلیقه خود سفارش دهید.

در خرید در و پنجره UPVC رنگی حتما لازم نیست تمام ابعاد و نمای پنجره در یک رنگ باشد برای مثال شما می‌توانید نمای بیرونی پنجره را در یک رنگ و نمای داخلی آن را در رنگ دیگری سفارش دهید و یا دو لنگه پنجره در دو رنگ و یا طرح مختلف با توجه به دکوراسیون شما تولید شود.

قیمت پنجره دوجداره رنگی

قیمت پنجره دوجداره رنگی به نوع رنگ آمیزی به کار رفته در پروفیل در و پنجره و همچنین کیفیت ساخت قطعات، یراق آلات و ابعاد آن بستگی دارد. برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره رنگی طرح و رنگ که یک طرف با دو طرف لمینت باشد در نظر گرفته می‌شود. معمولا پنجره‌های دوجداره که دارای طرح‌های خاص مانند طرح چوب لمینت شده دارند از قیمت بالاتری نسبت به رنگ‌های ساده برخوردار هستند. برای اطلاع قیمت انواع پروفیل یو پی وی سی در هافمن می‌توانید با هافمن در تماس باشید.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: